19.01.2018 г., 16:24 ч.

Разковани дъски - 76 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1081 2 5
5 мин за четене

Бракът е най-разпространената стратегическа игра.

 

 

Когато умен човек иска да си улесни работата, ползва компютър. Когато прост човек иска да стори същото, вика умен човек, да му я свърши...

 

 

Лошата реклама, е всъщност най-добрата антиреклама.

 

 

Въобще не му дремеше, че го мислеха за много заспал.

 

 

По-лесно е да мина на червено, отколкото на диета.

 

 

Когато човек няма какво да прави, го прави с удоволствие и никога насила.

 

 

Постоянството е най-временното качество на българина.

 

 

Всяко излизане от кожата е нещо като непланирано отсъствие от... себе си.

 

 

Присъствието на двете думи "министерство" и "здравеопазване" в едно изречение, е оксиморон...

 

 

Българската версия на летящото персийско килимче - Хвърковатата черга.

 

 

Обикновено хората, които не държат на нищо, винаги намират за какво да се хванат...

 

 

Спортни вести:
Българите играят мача на живота си със спрени граждански права.

 

 

Избирайте си по-леки противници, защото силните никога няма да изберат вас...

 

 

Ако премахнете само една буквичка от словото "празнодумец", ще получите нова дума, даваща ясна представа как еволюира човекът, за когото се отнася - празноумец.

 

 

Мое мнение:
На конкурсите за красота задължително трябва да присъства екзорсист.

 

 

Подложен съм на системен сексуален тормоз на работа - непрекъснато ме заливат с голи обещания.

 

 

В България само кошарите се менят. Иначе овцете си остават същите...

 

 

На хората им е най-забавно, когато се правят, че не разбират. И най-тъжно, щом осъзнаят, че всъщност не се преструват...

 

 

Всичките ми дни са робовла/делници/.

 

 

Поглеждам към барчето над телевизора и си пея "Джингъл, Бейлис!"

 

 

Непрекъснато ме подканяха да вдигам все по-високо летвата. Накрая я вдигнах над главата си и като ги почнах...

 

 

Петък - това е денят, в който всички искат да ти извадят душата от тялото.  И то откъм гърба...

 

 

В един хипермаркет чух две торбички да си говорят и едната нежно промълви на другата:
-Торбичкам те!

 

 

 

Компютърната версия на филма е:
"Оркестър без име/йл/".

 

 

Казаното се помни. Написаното остава, но Мъдростта надживява и двете...

 

 

Разочаровани от фриволното поведение на Снежанка, Братя Грим променили името ѝ от Snow White на Snow Lite.

 

 

Човек се опарва най-жестоко от хората, които му подливат вода.

 

 

Всеки ден забелязвам една проста и тъжна закономерност:
Хората, които не са в час, са отишли на кино. Дори нещо повече - вкарали са се във филма...

 

 

Това, че човек на моменти се чувства прекрасно в България, се дължи на факта, че правителството не може да огрее навсякъде.

 

 

Филмът снощи беше гола /вое/вода.

 

 

Едно е да вярваш в чудеса, съвсем друго е, да живееш с тях.

 

 

Още от древността, всеки, който се осмели да изплюе камъчето за властта, бива изпращан, да чука камъни в някоя кариера...

 

 

След дългата зима, хит на пазара за битови уреди ще бъде джобно устройство, което прави хората невидими за кантара.

 

 

Сигнал за бедствие, идващ от България:
ЕС О ЕС !

 

 

Не знам дали не е по-добре, човек за човека, да е вълк, отколкото европеец...

 

 

При най-малкия шум от пари жената действа като заглушител.

 

 

За да повярваш в себе си, първото и най-важно условие е, да спреш да се самозалъгваш.

 

Кирил Ганчев / Кирето /,

октомври 2017 - януари  2018 г., Бургас

 

 

 

 

 

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Поздрави, Люси! Летвата е важен инструмент в борбата с простотията. Без нея не може.
    Анита, усетила си правилно нещата. Иронията ми напоследък отстъпва място на осъзнатоста...
    Здравей Любо! Хареса ми предложението за техническото нововъведение. Аз съм новатор като Теб, затова ще добавя и безшумен автомат ''Вал".
    Поздрави, Кате! Понякога наистина е наказание да виждаш доста неща. А още по-голямо е, когато ги виждаш преди да са се случили. Но както се казва в един неписан вселенски закон; ''Не давай помощ ако не са ти я поискали''. Все пак, гледам да споделям видяното от мен с надеждата, то да помогне на някого в най-необходимия за него момент...
  • Когато те четях се сетих за мисълта, че глупавите хора са по-щастливи, Хубаво е да виждаш, но така виждаш всичко. Казал си доста истини.
    Поздравления!
  • Всичкото е добре, но ми се струва, че вместо летва е по-добре "Бормашина" със свредло ф 7,65 мм... Поздравления, Братле!
  • Докато четях, си мислех, че зад думите стои един много осъзнат и уравновесен човек. Иронията някакси отстъпва на обмислеността.
  • Най ми хареса за летвата! Ех, в работата как му се иска на човек да ги започне с вдигнатата летва...и с все новите измишльотини...Чудесни както винаги твоите мисли с "крилца"
Предложения
: ??:??