26.09.2008 г., 16:39 ч.

Размисъл 

  Проза » Други
662 0 3

Защо човек прави неща, които не иска? Защо човек казва неща, които не иска? Нима никой не осъзнава грешките си, за да ги поправи? Нима никой не вижда, че бърка, а продължава да греши?  Аз съм един от тези хора - върша неща, които не искам и говоря неща, за които съжалявам. Но понякога всичко това се налага, за да прекратиш болката, за да спре всичко. Защото в един момент се усещаш, че вече боли от всяка дума, че вече всичко е изгубило смисъла си и че ти си вече сам сред тълпата. Точно така се чувствам в този момент, не съм сама, но съм самотна, защото щастието отдавна напусна живота ми, а в него остана само страданието, което изпива всяка капка живина в мен. Нима аз нямам право на щастие? Нима аз съм човека, на когото е писано да страда цял живот? Явно да, благодарна съм само, че смъртта ме очаква, за да ме приеме в своите топли и спокойни обятия. 

 

© Николета Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.

  • всички сме задължени да използваме езика си за всичко друго, но не и за да казваме истината.
  • Ммм, мисля че на всеки му е писано да страда още с разждането му...така че не си задавай излишни въпроси
  • О, това със Смъртта е най-лесното. Я опитай друг вариант на протест.

    Поздрави!
Предложения
: ??:??