7.08.2008 г., 6:40 ч.

Разшифроването на израза "Обичам те" 

  Проза » Други
1230 0 4

Какъв е смисълът на израза "Обичам те"? Залъгваш себе си и този, на когото го казваш. 8 звучни букви без смисъл. Странно, но за всеки един от нас е хубаво да чува Обичам те. С годините думите губят своята стойност. Нормално. Да обичаш, значи да забравиш себе си. В това забързано време, хората крият чувствата си от страх. И така, ако двама души се обичат, никога няма да го разберат и защо?! Защото се срамуват от чувствата си. Признавам, да обичаш някого не е срамно. Обич, това е чувство като всяко друго. Но ужасяващ е фактът, че обичта е до време. Обичате се, давате всичко един за друг, но светът се завърта, времето тече и след време даваш всичко да си по-далеч от "любимия". Разстоянието разделя хората, но дори и то е безсилно те да се забравят. Може би ще си кажете, че съм безчувствена и не вярвам в любовта. Така е... животът ме научи на всичко това... Някога и аз обичах... някога и аз плаках... вече нямам нито сърце, нито сълзи...

© ЯнИ СлАвА Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Все още съм на мнение, че в "обичам те" има много смисъл и няма как с времето това да се промени.Обаче наистина разтоянието може да ти изиграе много кофти номер.От опит бих кзала, че най-гадния период от живота е периода, в който трябва да решим какво ще правим с живота си - дали ще учим(какво и каде). Тогава се разделяш с приятели и мечти, а много често и с любимия човек, а понякога дори не ви е стигнало времето да бъдете заедно. Не смятам, че си безчувствена, смятам че си се сблъскала със ситуации след които човек остава същия само ако е безчувствен.
    прегрътки
  • В интерес на истината не знам защо трябва да го приемаме буквално!А когато приемаш нещата така,дори и думите "обичам те" звучат някакси по-истински!Много ми хареса!Целувки от мен.
  • Привет.
    Всъщност, този израз се чува все по-рядко; поне аз не си спомням да съм го чувал, вероятно защото хората се боят от насмешка. Никак не е приятно да кажеш на някой "обичам те" и той да ти се изхили, както понякога се получава.
    Истината е, че много трудно се намира този, който заслужава да му го кажеш.
  • 17 години са прекалено малко, за да опознаеш любовта и да се откажеш от нея. Ще се влюбваш още много и пъти и вероятно после ще плачеш още повече, но това е част от любовта и трябва да се мине през нея
Предложения
: ??:??