Толкова ми е близка тази моя приятелка, че само като я гледах как се измъчва, сърцето ми страдаше заедно с нейното. Обичах я много. От дете я обичах. И тя ме обичаше, личеше по погледа. Дори и когато някой сгафеше в нещо, после не се налагаха обяснения - телепатията вършеше всичко. - Стига кафета! - днес ми се сопна - Имаш ли водка? Имах, разбира се. Тя запали цигара. Мълчеше и пушеше. Напоследък го правеше често. - Как са децата? - попитах я - Добре са... Наздраве! Гризеше си ноктите и ме гледаше трескаво... - Той иска бебе - изтърси Подскочих: - Така си и знаех! Колко пъти ти казвах? Остави го! - Не мога... - Не можеш... Завиждах и и ми беше мъчно за нея. - Любовта те наказва! - Зная, много съм грешна... Загледах се в нея. Беше толкова хубава. Озарена от мъката като есенно цвете. - Какво да направя? - попита ме тихо... Бутнах стола и нарязах салата. Малко реалност. - Обичат те двама... - И аз ги обичам ... - Избирай тогава!
Тази моя приятелка, как ми е близка. Обичах я много и тя ме обичаше, но за пръв път в живота си аз не знаех какво да и кажа.
Пийна си здравата. Олюля се и стана: - Отивам да спя... да сънувам... Може би в сънищата ше намеря решение...
И си тръгна - нещастна сред толкова щастие, и толкова праведна в своето падение.
А децата и чакаха... И още едно - неродено...
А на мен ще ми липсва, ако някой ден си отиде завинаги. Просто няма да бъда без нея.
Към Елена Димова-не се сърдя,напротив-критиката е хубаво нещо,но мисля, че не си разбрала за какво става дума.Приятелката ми и аз сме един и същи човек.Понякога в живота стават обрати и в един момент осъзнаваш,че много години не си живял като себе си и затова трябва да предприемеш нещо за да не продължаваш да живееш в лъжа.Този разказ го писах преди няколко години точно преди да мина през бариерата,т.е.развод след 16 г. и не съжелявам защото днес макар и да минах през доста страдания и трудности се чувствам горда,че децата ми са добри и най-вече,че АЗ СЪМ СЕБЕ СИ!Желая ти щастие1
Извинявай, Силвия, аз съм малко проста жена и не разбрах някои неща. Реквием, мисля, че е погребална песен или мелодия. Приятелката ти пие, пуши, има двама обожатели, единият иска дете от нея. С две думи, твоята приятелка е в разцвета на годините си. Има деца, т. е. има причина, заради която да живее. Казваш, че е грешница. Дори децата й да не са законни, тя не се е отказала от тях. Напротив, това е една смела жена, която е искала да има деца, има ги и се грижи за тях. Това сега е модерно, мъж и жена да живеят заедно, без да са женени. Жената отдавна носи товар, по-голям отколкото й се иска. Мисля, че трябва да допълниш с малка информация разказчето си. Не се сърди. След няколко дена ще изтрия изказването си, независимо от твоята реакция.
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.