29.09.2009 г., 17:55 ч.

Ретро 

  Проза » Хумористична
985 0 15
1 мин за четене

 

Беше слънчево септемврийско утро и нищо не предвещаваше задаващата се буря... Както винаги, бодро се настаних пред компа с чаша кафе  и...  о, ужас : нетът ми беше прецакан. Не можах да вляза  нито в скайпа, нито в електронната си поща, нито да сваля любимата си музика. Ревнах като ранена пантера: ами сега какво ще правя, как ще живея?! Забравих да си презаредя GSM-a, стационарният ми телефон отдавна е изключен, транзисторът е на вилата, а касетофонът „влачи”... От години не гледам телевизия, тъй като не ми се ще да затъпявам. Не че имам много акъл, но ми върши  някаква работа. Бях тотално изолирана от света и се почувствах като Робинзон в собствения си дом. Картинката беше отчайваща!

Но нали съм фея, в подобни случаи  винаги блесва  „лъч светлина в тъмното царство”. Сетих  се, че  имам стар грамофон на тавана, който беше истинска атракция за сина и племенника. Преди години от чисто любопитство го пробваха и останаха приятно изненадани от музикалния вкус на майките. Бяхме поласкани от високата оценка на нашите  авторитети - пубертети.

Нямах друга алтернатива - донесох грамофона и няколко плочи от златния фонд. Класиката си е класика! Взех си една книга и удобно се настаних на фотьойла. Сякаш се озовах в друго измерение и  се върнах  в доброто старо време... Не мога да ви опиша какво  блаженство изпитах. Опитайте и вие ретро стил, дори интернетът ви да е в пълна изправност. Заслужава си!

 

 

 P.S. За щастие, както и сами  се уверихте,  все още имам достъп до сайт „Откровения”!

 

 

 

© Вилдан Сефер Всички права запазени

Авторът е забранил гласуването.
Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Без да знам, и аз направих експеримент - цяла седмица не влизах в нета! И още съм жива! Може и още как! Но сега си наваксвам с твоите странички, скъпа Фея! И също се кефя! Така че да живеят всички възможности!

  • нета си е вълшебство, Вилдан...
  • Хубаво е да избагаш назад в хартиено-грамофонния свят! Хубаво е! Благодаря ти!
  • Мила, толкова неща сме забравили от онова време, когато и телевизор нямаше, а днес не го включваме... Спомням си, когато даваха Робинята Изаура, улиците опустяваха, и така им завиждахме на западняците за тригодишните сериали... Някой следи ли още Дързост и простота...
    Но пък с нета можеш да се свържеш с толкова приятели и сродни души... Ах, каква дилема!!!!
  • И аз бях с теб
  • Дааааааааааааааа!! Фея си !))))))))))))))
  • Ена, за какво ти е ток - ти самата светиш!

    Ице, чакам "авторитетите" да дойдат,че не издьржам вече!

    Само сайта ми остана...



  • А да знаеш само колко е гот да нямаш и ток...
    Фърляш се директнов дълбоката древност и се кефиш на абсолютната си свобода...
    Гот!!! Нищо не те обвързва и не зависиш от нищо... естествен биоритъм... никакъв силикон... абе, ангелска работа
    Разсмя ме от сърце и ми припомни съвсем скорошното минало
    ((( )))
  • Познато... без интернет (без скайп), без батерия на телефона... дано не се случва често!

    Поздрав, Вил, и аз харесах настроението тук!
  • Изчетох Ретро-то ти още на вход (без да съм се лог-нала) и ми стана едно хубаво и уютно. Жалко за транзистора, но ти си сред нас и това е такава радост. Благодаря ти, Феичка!
  • изпитвала съм го и то с грамофон, наистина си заслужава
  • Благодаря ви! Току що разбрах,че са отраднали транзистора от вилата...
  • дааа, и аз понякога живея "на ръба" - оня ден отидох на вилата само с GSM, косих трева, събирах орехчета, дремнах в хамака - безценно. (но нетът си ми липсваше )
  • Да ти кажа, че и с мен се случи съвсем същото!
    Блаженството си заслужаваше!!!
    Благодаря ти, че ми напомни, Феичке!
    Някой ден, дори да имам Нет, пак ще пусна стария си грамофон!
  • Ах, тази паралелна реалност-интернет! Май наистина изпадаме вече в абстиненция без него! Чудесна и затрогваща самоирония, но всъщност си е много сериозно!
Предложения
: ??:??