5.02.2019 г., 23:24 ч.

Сама жена 

  Проза » Разкази
400 0 0

Попрехвърлила 30-те,но още минаваше за красавица.Елина грижливо сгъваше ухаещото пране от простира,когато на вратата се звънна.Оф,да беше забравила ,че ще идва инкасатора за тока.Отвори,човекът записваше показанията гледайки я съжалително.Ели пооправи разрошената си коса прибрана на кок,отпрати го и се втурна да готви.Беше сама,хранеше се рядко и обикновено навън ,нещо набързо,но реши да сготви ,ей така ако намине някой,да има.Яденето вреше на котлона,а по телевизията даваха сапунка,само пинчерът ѝ Тери усещайки вкусна миризма на готвено махаше весело с опашка.Раздели си храната с него,после взе душ и унесено догледа сапунката.Легна си рано,сутринта бе на работа.

Изгряващото слънце надникна през завесите,нов ден,но нищо особено.Буквално скочи в дрехите си,още сънена нахлузи обувките и затича към спирката на автобуса.Работеше усърдно,усмихваше се,говореше лаконично с колегите,даже не запомни за какво.

Върна се в къщи със същият автобус,хапна от вчерашното ядене и гушкайки пинчера Тери,заспа пред телевизора,където даваха същата сапунка.Утре явно я чакаше същият хубав ден,който не се отличаваше с нищо особено.

© Jivka Koleva Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??