10.02.2012 г., 14:03 ч.  

Само тази вечер 

  Проза » Еротична
2412 0 11

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

1 мин за четене

Той стоеше и я гледаше с един празен поглед. Тя стоеше, гледаше го и в очите ú не се четеше нищо. Те знаеха как ще завърши тази вечер и следващата, а може би нямаше да има следваща. Щяха да правят за пореден път безличен секс, но никога любов, щяха да задоволят всичките си плътски нужди, но никога изранените си души. За пореден път щяха да играят в онзи техен фарс, чийто сценарий познаваха до болка. Щяха да си кажат всички онези заучени реплики, да си разменят всички ония заучени ласки, щяха да изиграят перфектно ролите си. Нямаше да си подаряват дълбоки чувства, нито обещания за вярност, нито цветни мечти за двама. Сутринта тя щеше да стане, да облече късата си черна рокля и да си тръгне, без да се обръща назад, без мили погледи, без хладни прегръдки и въздишки на раздяла. Едва ли щеше да се върне в това легло попило толкова потни ласки, а може би щеше. Едва ли някога отново щеше да вкуси аромата на този младеж, чието лице едва помнеше, а може би гърдите ú още хиляди пъти щяха да попият целувките му. И той, и тя знаеха, че не ги свързва нищо, освен безцелното им съществуване. Те знаеха, че никога повече няма да бъдат истински живи, че никога повече няма да чувстват, затова тази нощ щяха да правят секс, сякаш нямаше да има утре.

© Амбър Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • От опит ще кажа, никога не съм имал абсолютно безчувствен секс. Но пък може и да е реалност. Секс, заради самия секс или секс без мисъл за секс?!
  • Харесах !
  • Да аз съм голям фен на готиката като култура Но не се ограничавам само в този стил. Както споменах слушам разнообразна музика, но тя по никакъв начин не влияе на стила ми на писане Хубава вечер и на теб
  • Пак съм аз. Понеже попрегледах някои твои неща и ме впечатли това като коментар.
    AnTiHrIsTa (Пламена ): 3-11-2011г. 18:57
    Аммм като цяло нищо конкретно не се е случило. Просто като човек , който е губил хора, които много обичам, не ми беше трудно да създам това. Та една нощ докато бях сама и слушах един от любимите ми Готик албуми и това изплува в болната ми глава
    И си помислих ами ако, какво ли би било?! Хубава вечер от мен!!!
  • Ахаха да и аз съм се замисляла много пъти да давам някакви пояснения, защото явно моята глава е леко болна :D Но както казах аз познавам такива хора. Без мечти, без очаквания, без желание за живот. Самата аз бях от тях. (странно е да го кажа на тази възраст). Такъв секс се прави, кога не вярваш в утрешния ден

    Иначе аз слушам всякаква музика. Успявам да открия красивото във всеки ритъм. Но стила ми на писане никога не се е повлиявал от това.
  • Познавам много млади хора, те споделят с мен. Случвало се е единият да ми казва, че е луд от любов, а другият споделя, че е безразличен, но и двамата да са бездушни...Като дрогирани направо са твоите герои. Нали всеки има мечти и очаквания нещо да се случи, нещо различно, нещо хубаво. Какво е докарало тези хора до апатия? А сексът?! И то такъв като за последно?! Такъв секс не се прави всеки ден и с всеки.
    Погледнах и другите ти неща, трябва да има малко предистория или в края да има малко яснота, какво е искал да каже авторът. Интересно ми е какво ли ще напишеш, ако слушаш жизнерадостна музика, Пламена.
  • Когато написах "като за последно" значеше, че няма да има очакване за следващ път.Ако пътищата им се пресекат навярно отново ще имат същите взаимоотношение и сексът ще е просто секс.Няма да има грам чувство. Не случайно споменах невъзможността на лирическите ми герои да чувстват. Точно това е целта ми. Героите ми да са бездушни. Очите са прозорец към душата, а в техните не се чете нищо. Героите ми, и двамата, са стигнали до състоянието, в което просто задоволяват някакви физически нужди. И двете страни са превърнали секса в сделка, от която просто ще получат задоволяване. Колкото и да странно аз познавам такива хора. Особено много ме радва факт, че някой е разсъждавал толкова върху нещо написано от мен. Аз просто съм описала едни реални взаимоотношения, чиито свидетел съм ставала доста често
  • И аз не разбрах замисъла.
    Те знаеха как ще завърши тази вечер и следващата, а може би нямаше да има следваща.
    Едва ли някога отново щеше да вкуси аромата на този младеж, чието лице едва помнеше,
    !?!
    Нямаше да си подаряват дълбоки чувства, нито обещания за вярност, нито цветни мечти за двама.
    Какво правят заедно тогава?!

    За какво става въпрос?!
    Щяха да правят за пореден път безличен секс, но никога любов,

    Те знаеха, че никога повече няма да бъдат истински живи, че никога повече няма да чувстват, затова тази нощ щяха да се изчукат, сякаш нямаше да има утре.

    Хем безличен, хем...Не става ясно нищо. Хем знаят как ще завърши всичко, хем тази нощ ще правят нещо като за последно. Защо се е стигнало до това положение, по принцип ли е така?! Обикновено единият в такива случаи влага чувства, ама и двамата...

    Той стоеше и я гледаше с един празен поглед. Тя стоеше, гледаше го и в очите ú не се четеше нищо.
    !?!
    Дори двама души да не се обичат, в очите поне на единия трябва да има желание...за секс. Нереално! Особено след като знаят какво ще правят...като за последно.

  • Честно казано не успях да проумея замисъла на текста...
  • Пламена много зряло си надникнала в естеството на секса и чувствата между двама не обичащи се или уш обичащи се.Дано повече хора го прочетат.За жалост май всичко опира вече до задоволяването само на животинското и материалното.Забравя се Душата!Поздравления!
  • А сега да ви видя, кой ще го коментира това?
Предложения
: ??:??