15.11.2009 г., 10:50 ч.

Самотният Свети Валентин 

  Проза » Други
1002 0 3
1 мин за четене

Сърца... Защо сърца? Защо всички бързат на някъде със сърца или рози в ръцете? ...Ооох... някои дори носят и плюшени играчки. Струва ми се толкова глупаво! Минава някаква двойка... момичето е колкото мен... дори може би по-малка, а момчето изглежда поне пет-шест години по-голям.
- Не се дръж така, моля те! Свети Валентин е! - проплака момичето, а приятелят ú я погледна сърдито.
Колко е глупава... нима заради някакъв си "празник" той ще се държи мило с нея?! Че защо? Нали си е гадняр по принцип?... Не ги разбирам тези хора... Смятат, че щом някой им каже, че ги обича, то наистина е така. Е да, ама не! И... какво е Свети Валентин? Защо има един определен ден в годината, в който всички трябва да се обичаме? Защо да си го казваме точно на този ден? Някой ще кажат, че повдига настроението... А как действа на хората, които нямат на кого да кажат тези две така значими и за съжаление често използвани думи. Ако "Обичам те!" не се казваше машинално и ежедневно, сигурно щеше да значи нещо... Ако се доказваше по-често... е тогава определено щеше да значи нещо! К`во па толкова сe впрягам, а?... Впрягам се, защото за мен обичта има значение... защото не мисля, че да ми подарят балонче във формата на сърце на 14-ти Февруари е знак за любов. Нека хората се учим на материалната любов... нека свикнем, че за да кажем на някого, че го обичаме, трябва да има определен за това ден... нека мислим, че любовта се измерва не с броя на жестовете, а с броя на подаръците, които получаваме.
Това е моят пореден самотен Свети Валентин... и нека бъде самотен! Така съм щастлива! Смешно ми е да гледам как хората "се обичат" за един ден, а след това всичко продължава по старому.
Научете се, хора... за да кажеш на някого, че го обичаш, не е нужно денят да бъде 14-ти Февруари... За да направиш символичен или пък емоционален подарък, не е нужно да е 14-ти Февруари... И най-важното... не е нужно на 14-ти Февруари задължително да бъдеш с някого...!

Не си създавайте илюзията, че за да обичате, трябва да има причина!

14.02.2009г.

© Криси Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • "Смешно ми е да гледам как хората "се обичат" за един ден,
    а след това всичко продължава ..."
    -----------------------------------------------------------------
    Да, така е, посланието ти е мъдро и актуално!
    Не трябва хората показно да се обичат, а истински,
    без значение дали е празник или делник!
    ПОЗДРАВИ!
  • Не мисля,че е заради периода Тогава се чувствах добре...сега се чувствам добре.С момчето,с което бях тогава скъсахме на 13ти февруари...и какво от това?Най-смешното беше,че той ми се сърдеше именно защото не харесвах празника.Еми всеки си има мнение,а моето е,че Свети Валентин е безсмислен
  • Това че си в такъв период не означава че трябва да обезмисляме , този празник. Лично аз доскоро не бях празнувал този празник... все така се развиваха нещата че бях сам. Миналата година, го очаквах с нетърпение и какво стана... Тя взе че скъса с мен, точно на 14 февруари.
    Но все още мисля че бих празнувал този празник.
    България има около 5 милиона ( шега, но са доста), национални празника, защо тогава не намерим ден, за почит на чувството определяно като най-велико от толкова хора по света?...
Предложения
: ??:??