18.11.2022 г., 10:00 ч.

Сателитите се завъртяха 

  Проза » Други
190 3 8
3 мин за четене

Историята около падналата в Полша ракета взе да се върти като професионалистка под дебелак.

Отначало съобщиха за една „руска“ ракета, после се оказаха две, ама едната не гръмнала…

Поляците аха да изригнат в протести… И американците им изшъткаха.

А в основното си агрегатно състояние Зеленски гръмна кьор-фишека, после рече, че то май още не е установено каква е тая ракета, накрая прие със скърцане на зъбите над белите пътечки: „Ще почакаме разследването“…

А провокацията задълба и заради двамата убити. Изглежда, по начало ракетата трябваше да падне на голо поле, та да се съберат удобно частите й. Но – улучила трактора, че и убила двама полски граждани…

Полиция, местни власти, жители от околните селища… И журналисти…

Тишината проехтя…

А после историята беше заметена под черджето…

Защото САЩ приветстват всяка провокация на сателитите си, обаче – когато е одобрена от тях. А самоинициативите на дрогиран акъл…

Спокойно, заметено е, но се съхранява. За удобен случай. И когато плебса забрави същността…

хххх

Някакви, обявени за международен съд, след осем години разтегляне на локуми, произнесоха нещо, което нарекоха присъда…

Първото, което прави впечатление, е натрупването на паразитизми, демонстриращи празнодумие и демагогия, лъжи и инсинуации…

Цитират някакви „свидетели“ – безименни, неразпознаваеми. Което, между другото, ме кара да се питам – а има ли ги изобщо?

Говорят за прекаран от Русия в Донбас ЗРК „Бук“. Холандците са специалисти по наркотиците и в педерастията, но във военното дело отдавна са пълна нула. Само се питам – абе, тия знаят ли какво е ЗРК? Колко машини са, как излизат от казармата? Щото, служилите къде и да е в армията, знаят – не можеш изкара и игла без писмена заповед. Тоест, за един ЗРК трябва нареждане не от старшината, не от командира на частта, ами само от… Именн!

Отдавна специалистите разгромиха фалшивите записи как ракетата /само тя, други машини няма?/ минава границата.

А руснаците извадиха сателитни снимки. Които бяха отхвърлени от „съда“ – не били обективни. Американците отказаха да предоставят подобни. Но в присъдата се говори за някакви техни снимки? Отде се появиха?

Изобщо, присъдата е изключително интересно четиво – за мислещи хора. Пълна е с думи и изрази: „Съдът смята“, „предполага“, „разбира“, „възможно“, „доказателствата против са незначителни“, „международният екип за разследването, състоящ се от… служители на тайните служби на Украйна“, „Съдът стига до заключението“, „предполага се“, „възможно е“…

И нито дума за насочването на полета над опасната зона, за изчезналата диспечерка, за самоубития военен летец, за всички доказателства, отхвърлящи манипулациите в съдебната зала…

Отделно – ни дума за прелитащия на север руски правителствен самолет, на чийто борт са знаци, близки до тези на малайзийската компания и версията за неуспеше опит за атентат срещу пътуващия там Путин…

хххх

А Путин е трън в дебелия американски задник. Не е Елцин, ни Горбачов…

И Русия е мразена не заради него. Западняците мразят неразбираемата Русия отдавна – от времената на Наполеон и Хитлер. Мразели са Михаил Романов, Екатерина II, Николай I, Александър II, Ленин, Сталин…

Просто защото са различни, православни, властители на духа, а не на парите… И защото не само не щат, ами и смачкват всеки, позволил си да разглежда руските земи като бъдеща богата колония…

Вилнеещите в интернет антируски комплексари са не врагове на Путин, а обикновени нищожества, русофоби, опитващи се да прикрият духовната си празнота със злоба и агресия…

Пускай же говорят собаки:

«Ай, Моська! знать она сильна,

Что лает на Слона!»

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Надя!
  • Мразят и обичат човеците. Другите се ръководят (кукловодят) от интереси.
  • Благодаря, Красе!
  • Какво да кажа- сателитите се въртят, Земята се върти, историята извърта очи според нтереса и така.. на това явно му викат- като ти се завърти свят; а знаеш ли, че канадските войничета си плащат- за храната, за дрехите...нещо като данък, викат те, плащаш. Не стигат средства за издръжката. Иначе за дарения има...ама то това не са дарения , а заеми, та така..
  • Благодаря, Метроном, Петре!
  • Прочетох с интерес, но няма да коментирам, защото не съм специалист в тази област
  • Защо Каин убива Авел. Не е за пари, нито за петрол и природни богатства. Нито за територия - цялата земя е била пред тях. А защото Авел е бил различен от Каин - кротък и благочестив, затова Бог поглежда благосклонно на неговия дар. Каин по сърце е бил завистлив и богопротивник по дух. И съвременната западна цивилизация е каинитска по дух - богоборческа. Русия не се вписва в техния дух и разбирания.
  • ''Просто защото са различни, православни, властители на духа, а не на парите…''
    Това е истината. И винаги ще я мразят.
Предложения
: ??:??