18.10.2013 г., 11:39 ч.

Сбогом 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
759 0 6

Поредна вечер. Поредна бира. Вкусът ù ми напомня на теб. Горчи ми точно като поредните ти думи. Замъглява съзнанието ми, точно  като поредните ти целувки. Кара ме да се смея, точно като поредната ти усмивка. Кара ме да плача, точно като поредния ни скандал. Последна вечер. Последна бира. Последен път, в който ми горчиш. Последен път, в който ме замъгляваш. Последен път, в който ме караш да се смея. Последен път, в който ме караш да плача. Последен спомен свързан с теб. Последна бира допивам и просто си отивам.

© Неразбрана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Предварително се извинявам, ако някъде съм допуснала грешки. Не съм си и представяла, че ''откровението'' ми ще предизвика такива коментари. Докато пишех ''Сбогом'' не бях нито в нетрезво състояние, нито влюбена. Просто слушах '' Последна бира'' и тази песен ме вдъхнови да пиша именно за това. Благодаря на всички Ви за мненията. Все пак всеки има право на такова, и всеки има различна гледна точка. Благодаря на всички Ви, които ме защитихте, беше много мило от ваша страна. Но най-вече Ви благодаря, че сте отдели няколко минутки да го прочетете, дори и да не Ви е харесало. Пожелавам Ви приятен ден, изпълнен с много усмивки и муза.
  • Какво значение има дали е писано под влияние на алкохол или не? Който може да пише, го прави с или без алкохол...А иначе коментарът беше откровено груб.
  • Аз пък вчера го четох под влияние на алкохола и много ми хареса. Написах и аз едно нещо пак под същото влияние и тази сутрин, като го препрочетох си го харесах повече от трезвените ми драсканици. Момичето е споделила. Още вчера исках да и кажа две неща. Човек бързо се влюбва, но понякога цял живот не му стига да разлюби. И още. Написала си "сбогом" Това означава "върви си и бог да те пази". Това е в заглавието. А по надолу има болка и надежда че тя ще свърши. А може би ти не искаш тя да свърши. Защото не искаш да си отиде спомена. Е, аз те разбирам "Неразбрана" и пийнал и трезвен.
  • Валери, както и другите, изказва мнение. Защо това, че на другите мнението е изказано с високопарни слова и определено фалшиво (фалшиво, защото написаното от авторка "произведение" със заглавие "Сбогом" очевидно е едно излияние на чувства под въздействие на алкохола и въпреки че има стойност за авторката - като нейни лични съкровени чувства - то всякаква друга такава му липсва), то искреното, дори и леко простовато изказано мнение на Валери да не е на място? И на мен не ми харесва въпросното произведение и лично мое мнение е, че няма място в "Проза", няма какво да си кривя душата.
  • Не знам защо е този жлъчен коментар по-долу. Хубаво е и искрено. Хареса ми! А на господин ГРАЖДАНИНА по-долу ще кажа, че такива коментари точно в този сайт не са желателни.
  • На мен ми хареса.
Предложения
: ??:??