17.09.2007 г., 0:32 ч.

Сбогом от мен 

  Проза
1007 0 3
1 мин за четене


Сбогом Творци,

Исках да ви кажа Сбогом именно от тук - страниците на Сайта, където преди няколко години ви казах и Здравейте...

Някои от Вас знаят, че този акт е изцяло символичен - човек може да каже Сбогом на някого, без да изрече нито дума, а да го изплаче със Душата си и това ще бъде най-болезненото, най-дългото и най-истинското Сбогуване...
Дължа на всеки от вас, а може би и на себе си, две неща:

Първо, извинение: Не присъствах на страниците на сайта толкова активно - през цялото това време пишех, но не публикувах... може би езикът ми е твърде беден, за да претвори това, което фантазията рисуваше... може би бях твърде мързелив - "удоволстията на слабите са развити във всичко, което е преходно"... много неща не публикувах... лични... недовършени... некачествени...
Може би някой ден...

Второ... Благодаря Ви: С някои от Вас се познаваме лично, с други... вероятно никога няма да се видим, но Аз никога не ще забравя Онова Чувство на Възхищение, Удовлетворение и Гордост между Нас.

Пишете!!!
Ние, Вие, България и Светът имат нужда от Вас.

С Уважение:
Един Мечтател...

© Николай Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • По-важно е човек да не спира да пише, шом има импулса, а дали ще публикуваме - сами решаваме! Успех, Ники!
  • Всеки творец попада в състояние на криза! Не се тревожи, то може да продължи години! Но не се отказвай! Защото някой ден ще напишеш нещо блестящо и ще осъзнаеш, че чакането си е заслужавало!
  • Знай, че всеки човек притежава потенциал да направи това, за което мечтае. И аз съм сигурна, че можеш да пишеш още. Не бива да се отказваш, ако това от писмото ти е истина!
Предложения
: ??:??