6.02.2013 г., 21:16 ч.  

Сбъдната мечта 

  Проза » Еротична
1923 0 7

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

5 мин за четене

Той караше бавно автомобила. Беше към 20 часа. Леко ръмеше. Хиляди мисли минаваха през главата му.  До него беше жената на негов приятел. Отиваха у тях, мъжът ù беше на работа. Струваше му се, че сънува. Най-красивата жена, която познава и той самия. Погледна я. Беше слаба и дребничка, с дълга черна коса, красиво бяло лице и големи тъмносини очи. Още докато се запознаха, той се влюби в тези очи. А след това и в прекрасната ù усмивка. Тя винаги беше усмихната, нежна, държеше се като дама, винаги беше стилно облечена. Тя беше идеала му за жена, но беше недостижима мечта – съпругата на най-добрия му приятел. Той беше мечтал за нея стотици пъти. И ето сега се срещнаха случайно, заприказваха се, той предложи да я закара до тях, защото ръмеше. Тя се съгласи. Това беше шанса му да бъде с нея.

            Пристигнаха. Той загаси двигателя на колата. За момент поседяха така в колата без да се погледнат. Той се обърна към нея и се усмихна нежно. Видя, че тя е леко притеснена. Тя също се усмихна леко. Той усети че иска да му каже нещо, но се смущава.

-          Искаш ли да се кача за малко? – дори не разбра как се изплъзна от устата му.

-          Ами да, защо не – каза тихо тя – и без това съм сама тази вечер, поне да се видим спокойно.

Двамата слязоха от колата и влязоха в къщата. Седнаха в хола и тя наля две чаши вино. Отпи голяма глътка и въздъхна.

-          Прекрасно вино – каза той. Тя леко се усмихна и отпи отново от чашата. Поседяха малко така и се гледаха. Той не мислеше за нищо друго, освен за прекрасната жена срещу себе си – нищо друго не съществуваше в този миг.

Досега никога не бяха оставали само двамата. Също така знаеше, че това нежно създание е било само с един мъж досега. Тази вечер той щеше да ù е вторият. Нямаше нужда да говорят, очите им го правеха вместо тях. Той виждаше желанието в тези невинни сини очи. Той се приближи до нея и леко погали лицето ù. След това прекара пръсти през косите ù. Тя леко потрепери.

-          Няма да направя нищо, което не искаш – прошепна нежно той.

-          Страхувам се – прошепна тя – никога не съм била с друг.

-          Знам, мила – промълви той и нежно я целуна. Толкова беше сладка тази дълго мечтана целувка. Възбудата се разнесе по цялото му тяло и събуди мъжеството му. Но той не бързаше, искаше да се наслади максимално на този миг, искаше да направи тази жена много специална. За своите 35 години досега беше правил само секс с останалите, а тази вечер щеше за пръв път да люби жена. Той продължи нежно да целува шията ù. Наслаждаваше се на деликатния аромат на парфюма ù. А ръцете му я бяха обвили в страстна прегръдка. Тя го притисна към себе си, а той не спираше да я целува. Той бавно плъзна ръка по бедрото ù. Тя се отдръпна за миг назад и стана да загаси лампата. Сега стоеше пред него деликатно осветена от уличната светлина. Тя свали роклята си и остана единствено по черното си дантелено бельо. Той я гледаше, а от вътре едвам сдържаше звяра, да не ù се нахвърли. Беше още по-красива, 

отколкото си я бе представял. Той стана и започна да я гали. Пръстите му нежно изследваха всяка извивка на тялото ù. Тя беше толкова дребна в сравнение с него. Това го влудяваше. Нейната деликатност и неговата сила. Ръката му се плъзна по задните ù части – толкова апетитно изглеждаше сега малкото ù дупе. Тя свали тениската му и погали добре оформеното му тяло. Притисна се отново в него и започна да целува раменете му. Едната ù ръка се плъзна леко по корема му надолу и разкопча панталона му, който бързо се свлече до глезените му. След това нежно със зъби смъкна боксерките му. Пред лицето ù застана гордо неговото мъжество. Тя беше застанала на колене пред него и  надигна поглед към очите му, като същевременно облиза устните си. След това леко докосна с устни главичката и бавно засмука цялата му мъжка гордост. Той прекара пръсти през косата ù. Тя не спираше да му го смуче и ближе, навираше го целия чак до гърлото си, а с ръката си нежно докосваше топките му. Това беше неописуемо удоволствие за него, досега никоя жена не го бе правила толкова добре. Той я дръпна, за да не свърши толкова бързо и я изправи, смъквайки сутиена ù. Тя имаше съвършени обли гърди, нито големи, нито малки. Той ги погали и почна да смуче зърната ù. Тя простена от удоволствие. Ръцете му не спираха да галят заоблените ù бедра. Пръстите му нежно минаха по вътрешната част на бедрата и я докоснаха на най-нежното място. Дъното на бикините ù вече беше мокро. Той ги смъкна бързо и пред него се появи една гладка сочна прасковка.  Нежно я вдигна и я сложи на дивана. Обсипа с целувки коремчето ù като бавно слизаше надолу. Нежно облиза цепката на тази прекрасна розичка и засмука соковете ù. Беше толкова сладка. Тя простена от удоволствие и го хвана за главата, като го натисна към себе си. Той не можеше да чака повече. Застана над нея и нежно го намести на отвора. Тя го обви с краката и ръцете си. Дълго мечтаният момент – той щеше да е в нея. Бавно започна да прониква в тясното ù отворче. Тя прехапа устните си. Леко навлезе целия в нея. Това беше невероятен момент – това прекрасно създание, покорено от неговата мъжка сила. Тя тихо стенеше и се наслаждаваше на всеки нежен тласък. Телата им се бяха слели в едно и се движеха в сладострастен ритъм. Притиснати един в друг, обгърнати от ръцете си, наслаждаващи се един на друг, сякаш душите им се сляха, когато и двамата стигнаха почти едновременно до върха. Вълните на страстта обляха телата им в най-мощния финал, който бяха усещали някога.

На следващия ден случайно се срещнаха на улицата. Тя беше със съпруга си. Поздравиха се, последва кратък разговор с мъжа ù и после се разделиха. Тя се обърна след него и усмихвайки се му намигна. След няколко дни пак случайно се срещнаха. Съпругът ù отново беше нощна смяна. Той предложи да я закара до тях. Тя прие с чаровна усмивка.

© Анна Саркисян Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Да,аз също смятам, че с женени не трябва да се занимаваме, независимо дали е мъж или жена
  • Благодаря ви за коментарите, те са много ценни за мен!
  • ок, с бельото ще се примиря, но от раз да легне с най-добрия приятел на мъжа си, егати уруспията. И вие й се възхищавате.Разочаровахте ме. Не че съм ангел, но малко етика трябва да има в живота, иначе ставаме като политиците.
  • Добре дошла от мен!
    Съгласна съм с Таня, освен това ми се струва, че еротиката не е най-подходящия стил за дебют, защото противно на общите нагласи не е лесна за писане. Липсват ми противоречивите чувства, колебанията и на двамата. И както вече казах, дойде ми в повече буквализма.
    Не се стряскай от коментарите, качвай следващия текст смело
    П.П. Кико, някои жени го носят и в ежедневието си, въпрос на личен избор
  • Подлец, най-добрия приятел?? А тя къде е била с това черно дантелено бельо? Вероятно работи като компаньонка. Пошло!
  • Някои подробности можеше да ги спестиш! Остави нещо за въображението...
  • Любимо сутрешно четиво! Бива си те !
Предложения
: ??:??