29.03.2013 г., 8:03 ч.

Шантави приказки - 1 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
916 0 7
1 мин за четене

 

История за филми и телевизионни предавания. Без кавички:

 

Къртицата е Под прикритие в Стъклен дом, докато Недадените напразно се опитват да заличат тези Седем часа разлика между Великолепния век и Гласът на България.

Дървото на живота крие своите Малки тайни, които скришом записва в Дневниците на вампира. Преди банята някои хора имат Престъпни намерения, но

това е всъщност Пълна лудница, която има за цел да прикрие следите от Местопрестъплението Маями. Първична сила ми идва като Столичани в повече, Денис и приятели едва успяват да ме удържат да не направя Революция Z и да прецакам  Новините на Нова. Все пак, смея да твърдя, че имам Осмо чувство и знам къде е моята Гореща точка, където да спра и където ми предлагат да сключа Сделка или не.

Не се интересувам от Цената на славата, защото съм Роден на четвърти юли. Това едва ли има значение за Господари не ефира, понеже смятам да се оттегля в Клиника сред рози.

Да, мило, когато си Черешката на тортата, ти си Извън играта, но едва ли разбираш това, понеже не знаеш нищо за цялата тази Класика от Висшата лига. Мога да направя Референдум, мога да ти кажа какво се случва с Арестувани зад граница, но предпочитам  да има Закон и ред, вместо Кухнята на ада.

Апартаментът е просто мястото, където мога да остана Сам вкъщи, през времето, когато ти и децата събирате Веществени доказателства за това, дали чувам Шепот от отвъдното. Това е само една Зловеща семейна история, Мигове от катастрофата, в които разбирам кои са Най-смъртоносните животни на планетата – ти и твоята майка.

Не искам да бъда Изчезнал по време на акция и да намерят от мен само Кости. Това не са Малки истории, а се случва само По света и у нас, но въпреки това, нека си останем Приятели, а не Изгубени в превода...

 

Кирето` 28.03.2013, Бургас

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??