24.02.2022 г., 10:34 ч.  

Шарении 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
244 4 10

В САЩ обявили нов бизнес – продажба на употребявана тоалетна хартия…

Което ме стресна. Чак такова трагично и гладно бъдеще се предвижда?…

хххх

Излизаме заранта с кучето. Както гръмко обявявам – по кучки.

Макар с него да сме в еднакво положение – той кастриран, аз дърт…

Търся си вестник по стелажа пред заведение. Не го виждам и се оплаквам на продавачката: „Няма я газетата. Или поне – не се обажда. А уж е жена и иска да привлече мъжкото внимание“…

Тя отговаря: „Не всички жени се обаждат, за да ги погледнат…“

Реагирам светкавично: „Да, някои жени си траят явно. За да ги видят мъжете и се заинтересуват – тая защо ли е различна?“…

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Младене, Стойчо!
    За Франклин зная малко, от него - нищо.
    Извинявам се! И веднага ликвидирам - все пак, с предимство във времето е. Това е опасността да четеш и мислиш. Може да повториш нещо хубаво, но чуждо.
    Пак се извинявам!
  • Когато взема да си мисля:флората и фауната предлагат различни емоционални състояния, защото тишината е свещена за първите и непоносимо скучна за фауната,защото жените са цветната пъстрота на живота.
    Поздравления, Георги!
    Предразполагаш ме да разсъждавам.
  • "Към живота трябва да се отнасяш с чувство за хумор, иначе няма шанс да се измъкнеш от него жив…" - това е цитат от Бенджамин Франклин. На него приписват мисълта.

    ...А новият бизнес със стара тоалетна хартия - това го имаше в комунистическо. Хората си бършеха дирниците с вестник "Работническо дело", който по същество беше отлична тоалетна хартия. Ама пустите американци, нали не са живели при комунизма, та си мислят, че са изобретили топлата вода.

    Поздравление, Георги! Развесели ме...
  • Благодаря, Ники!
  • Беше ми интересно да прочета всичките сентенции!
  • Благодаря, Петре!
  • Е, много ги изнежихме,...ама забравя се, когато вестникът, то по-надолу казваш, че и тях ги нямало, та вестникът де, беше многофункционален, да завиеш нещо за подарък, да си носиш закуска,.. а след това в нужника да прочетеш нещо...Майтапиии
  • Благодаря, Надя, Пепи!
  • Трагично и гладно ще е, ако спре тоалетната хартия и да се продава, а всеки си я изяжда - това ще означава!😄

    нищо не ме учудва: гледала съм в "Спестовниците" как си я запазват за още ползвания употребяваната.

    Човешкият мозък нали се храни и с очите? Ако не ям торта, да не ги поглеждам по витрините ли?
  • Уха, хем люти, хем горчи...
Предложения
: ??:??