25.06.2021 г., 8:53 ч.

Шаренилки 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
837 5 22
1 мин за четене

 

- Леле, Марче, как си се подмладила…

- Реших да се оправя, докато съм млада – нямам още шейсет. И отидох на пластичен хирург… Накара ме да се съблека, пък като се заизсипваха едни тлъстини…

-  И?

-  Ами рекох му – каквото виси, всичко да реже… И на моя му препоръчах, но , кой знае защо – не ще…

хххх

Мнозина опитват и тако, и вако…

А реално ези и тура никога не са от едната страна на монетата…

хххх

Някога, някога – в дълбоката древност, преди тридесет и кусур години, в хората все още живеело едно непознато днес чувство – срам…

хххх

Както казва един стар умен човек /отново не споменавам име, защото съм скромен/: важни са не преживените, а изживените години…

хххх

Трябва сериозно обучение на електората за гласуване. Щото цял ден се точат, драскат глупости, та после се налага цяла нощ специалистите от изчислителния център да поправят правилно резултатите от протоколите…

хххх

Прехвърлям по телевизора, както му казвам. И виждам една /световно неизвестна, после разбрах, че била манекенка/, която казва: „Това, на което големите личности на България СМЕ подложени…“

Голямата личност – манекенката. Ходещата закачалка за дрехи – голямата личност?

Ами… Сред слепите езноокият е цар. Или поне – смятащият се за едноок…

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Иване!
  • Премълчаваните истини излизат на бял свят! Поздравления за споделеното!
  • Благодаря, Роси!
  • Чета и "Криворазбраната цивилизация" възкръсва пред очите ми! Благодаря за усмивката.
  • Благодаря, Йошида!
  • " Трябва сериозно обучение на електората за гласуване. Щото цял ден се точат, драскат глупости, та после се налага цяла нощ специалистите от изчислителния център да поправят правилно резултатите от протоколите…"
    Едва не паднах от смях . 😉😆
  • Благодаря, Сенилга, Надя, Румяна, Силвия, Ивита!
  • 😂😂😂 Всичките ми харесаха, но последното е върха! Поздрав, Генек!
  • Реалността - шарена и все по-безнадеждна.
  • Месата да подрежим - телесата да наместим!
    Срам - що за дума е това, трябва да е от стари времена!
    Изживени години - преживени проблеми!
    Манекенка - над и под колко е лежала.......
    Пък за резултата от изборите ще видим на 12. 07. 2021
    Поздравления!
  • Че е мъдър цитираният човек, мъдър е. Само да не ми говори за одъртяване, оглупяване и пр. ,че само от уважение не вадя метлата. Благодаря за усмивката, сенсей и за чилито.
  • Отлично! Немного казуса для настроения
    Перевожу в Гугле, получаю
    "важни са не преживените, а изживените " - это не прожитые годы, а прожитые годы ... - пауза.моя была долгой, НО... я таки почувствовала - опыт...!
  • Благодаря, Пепи, Терита!
  • 😅🤣😅
  • Благодаря, Скитнице, Деа, Зигфрид!
  • 🤣🤣🤣
  • 🤣🤣🤣 В дълбоката древност - преди тридесет и кусур години...🤣🤣🤣 почти в ерата на динозаврите
  • Те, известните станаха много, чак не сме ги чували
    Много си точен!
  • Благодаря, Вики, Красе, Юри!
  • ... естествено, че е кой знае какво - тя да не е коя да е !
  • 😀😀😀!
  • Много си прав Особено за последното.
Предложения
: ??:??