24.03.2013 г., 20:58 ч.

Шоколад и мляко 

  Проза
1433 1 16

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

5 мин за четене

          Съвместен проект на   BobbyAngel и Suleimo

 

 

I. Шоколад

Лятна нощ на плажа в страна, недалеч от края на света.

Руснака слизаше по стъпалата на клуба. Всички дами го оглеждаха от глава до пети - висок, рус, облечен в черен костюм. Всяка го желаеше, но никоя го нямаше.

Сред ослепяващите лазерни ефекти в центъра на дансинга се открояваше Кенийката. Тъмнокожа прелест в бяла прилепнала рокля. На високи токове с дълга катранена коса. Всяка нейна чупка в ритъма на танца беше знак за подвиг. Макар и обградена от богати ухажори, тя не беше притежание.

С непоколебими стъпки сред тъпата, Руснака се приближи до Кенийката. Обгърна я с танц. Около тях се освободи кръг от пространство. Никой не ги доближаваше с метри. Силата на нощта...

В миг се подчертаваха техните стъпки. В първия момент се вихреха, в следващия ги нямаше. И пак. И пак. И пак. Секундите мигом се превърнаха в часове.

Той я грабна на ръце. Тълпата им направи път. Сякаш всички бяха под хипноза. С едно премигване на лазерния лъч, те изчезнаха.

Озоваха се на плажа. Руснака я държеше вдигната, а Кенийката уви крака около кръста му. Езиците им се преплетоха. Сякаш искри хвърчаха с тази красота на различията.

Той повдигна роклята ù. Само сантиметър-два. Тя не носеше бельо. Нежната ù ръка откопча ципа на панталона му. Погали го от корен до глава. Сляха се.

Въздухът се променяше. Палмите наоколо се поклащаха в техния ритъм. Всяко нейно дихание, всяко негово помръдване носеха наслада от живота.

Постави я на шезлонга. Като див звяр разкъса бялата ù рокля. Обгради я с нежни малки целувки цялата. Не пропусна място. Тя погали лицето му и провря палец в устата му. Засмука го. Обърна я по корем. Провря го в миг отзад. Тласъкът отвя косата ù, сля я с нощта.

Птиците не издаваха нито звук. Морето спря да се вълнува. Пясъкът се затопли.

Руснака я отпусна. Кенийката се вдигна на омекналите си крака. Вкопчи пръсти в косата му, захапа устните му и го бутна на пясъка. Свали сакото и ризата му. Бавно се наведе и подаде розата си. Той засмука страстно.

Звездите блестяха все по-силно. Кенийката ги гледаше, а те я съзерцаваха с удивително смирение. Сякаш светът се беше трансформирал в тези две тела.

Тя изстена. Устата на Руснака се напълни с любовта ù. Кенийката се преви назад като черна кобила. Диви стонове пронизаха тишината.

Като шоколад и мляко, Кенийката и Руснака вплетоха телата си в едно...

 II. Мляко
Устните им се сляха. Тя вкуси собствения си еликсир. Много бавно гривата ù измете голото му тяло. Всяка негова клетка крещеше за нея. Мъжествеността му я търсеше като компас. Само леко го близна.
Руснака посегна да я приласкае, но тя му се измъкна.
Шоколадовата голота се понесе към морето. А то притихна при тази красота. Имаше магия при тази картина. Небето сменяше нюанси.
Обърна се подканящо към него и се гмурна. Руснака я търсеше с поглед. Сърцето му отброяваше нарастващата тревога. Затича се, призован от тази сирена. Усети я как се плъзга около него. Тази игра му харесваше. Обичаше да ловува. Изчакваше търпеливо. Рязко посегна и Кенийката беше уловена. Черните ù очи хвърляха мълнии. Руснака пожела устните ù, но тя го ухапа. Заболя го и я пусна. Устната му пулсираше. Усети собствената си кръв. 
Затича се след нея и я повали. Заби жезъла си в нея докрай, като наказание. Кенийката зарови пръсти в пясъка. Милиони песъчинки се завихриха около тях. Настана пълна тишина. Като жреци на езически ритуал. Той - рус бог, тя - черна магьосница.

Руснаха не бързаше. Наслаждаваше се на всеки миг на това сливане. Кенийката правеше нещо с коремните си мускули и го докарваше до лудост.
Последен мощен тласък и млякото му се разля по шоколадовата кожа. Размазваше го с огромно удоволствие върху красивите ù гърди.
Небето надвисна над тях и заваляха звезди 
Гръмотевица раздра небето. Светкавица заслепи Руснаха.

Премигна няколко пъти, огледа се. Беше на дансинга. Танцуваше, а Кенийката беше притисната плътно в него. Роклята ù беше непокътната. Явно всичко е било плод на фантазия.
- Добра съм, нали! - шоколадовото изкушение го целуна страстно, обърна се и се стопи в морето от хора.
Капка кръв на устната само напомняше на Руснака, че не всичко е било сън.

 

© Дани Сулакова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ммм... като ми кажеш "мадам", ми идва да си лъсна лачените ботушки и се чува парещото изплющяване на камшик 😀💜
  • Ммм!... Как да не си посегна сега, а кажи ми ти )) Много любим! Епичен! Преди година го бях чела и днес повтарям, има същото въздействие! Поклон пред горещото Ви перо, мадам! )) Поздрави и за Боби! Взрив!
  • Прекрасно наредени думи,Формите не се нуждаят от коментар...
  • Благодаря Бубе! Да пишеш еротика в съавторство с друг си е голяма провокация. Трябва да я усетя с тялото си, иначе са само наредени думички
  • Ригит, идеята за тази еротична творба е на BobbyAngel 19 години и мой съавтор. Той написа половината, аз продължих. А червените точки не предупреждават, а привличат според мен. Благодаря че сподели времето си с мен
  • Мисля си че Първия Есеннен месец е много близо до истината. Най вероятно авторката си ги е бройнала и двамата и решила да ги срещне в някаква си собствена фантазия. И то без дори да ги пита И още си мисля чееее за такъв род Еротичност с привкус на художествено сводничество са необходими две червени точки или поне ограничението да е за чиатаели не по малки от 25 години
  • Обаче коментара на comeon (Септември) ме размаза, защото след като го прочетох (коментара) си ги представих и аз
  • Хаха Емо, четеш тематично. Знаех си, че все за нещо ме бива
  • Еееее страхотно. Браво Дани. Изкара всичко мъжко в мен на яве
  • Още веднъж - поздравления, Дани. Справили сте се чудесно Сега се замислих: че един танц може да бъде много горещ и страстен е вярно, но май немалко хора не си дават сметка, че дори едно докосване само може да носи много по-голям еротичен заряд, отколкото... една рутинна гимнастика
  • ...и заваляха звезди... След едно такова млечно-шоколадово удоволствие какво ли си пожелава човек? Поздрав!
  • Су, и този път благодаря за вложената фантазия! Откриването на красота в сношението е много поучително и приятно, защото аромата на животинското е доста гаден. Дано този симпатяга не е съжалявал след интересната вечер, че е забравил кондомите си. Поздравления за поредната розова серия!
  • Готино
    Трябва да си подбирам времето за четене, не стига, че е пролет, а и работно време да му се не види
  • Дивачка
    Добра си явно в... провокирането
    ...ъъъ, исках да кажа, хареса ми шоколадово млечната напитка :P
  • Давай да те видим, до къде можеш да стигнеш
  • Пак ме изкушаваш да те използвам за муза. Вместо кенийка, ще си ти, а руснака няма да е руснак, а..... Като ще е фантастичен сън, нека бъде по бъде по разюздан. Нека той и тя изживеят сливането като детска приказка. Какво ще кажеш, да го направим ли?
Предложения
: ??:??