7.06.2022 г., 9:51 ч.

Шшашкавелници 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
710 2 4

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

1 мин за четене

Тя го гледаше влюбено и отнесено. Той! Първият мъж в живота й! Единственият мъж в живота й!

Той я гледаше изнадано и с известно презрение. Боже, каква загубенячка! И тоя месец ще трябва да пере чаршафите заради нея… А тая… Ама много задръстена, бе! Пренебрегвана, пренебрегвана – дори в мътните зори на поредния купон са я подминавали… Кой знае каква шашла е, та никой досега да не я е пожелал…

И той взе, че се прекара като я прекара…

Мани, мани…

хххх

Преди втората сватба получи смс от бившия: „Честито! Дано поне тоя запълни празнината в теб!“…

И сега седи и мисли – пожелание ли, поредно ухапване ли…

 

хххх

-     А големият внук вече свири на цигулка…

-     Абе, какво ме интересува внукът ти?! Моите и двамата са царе на електронните игри…

-     Спри, де, спри… Не са интересни твоите… Чуй! Моята внучка…

-     Какво ми пука за твоята внучка? Млъкни малко и слушай за…

-     Ей, не разбра, че не си интересен! Виж моето малкото внуче…

-     Айде, млъкни най-после! Млъкни и слушай…

-     Вие двамата ще затворите ли тия усти!!! Пу, човек не може думата си да чуе… Много важно – имали внуци! Аз трима имам и какви момчета са… Вчера големият…

-     Пешо, ела да ти разкажа за внуците, че тия тук… Пешо, бе! Пешооо…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??