9.06.2004 г., 18:28 ч.

Щастие 

  Проза
2061 0 0
1 мин за четене

Не вярвам парите да могат да направят човек истински щастлив, бедния има много нещастие в живота си но кратките щастливи мигове са много по-ценни, защото са рядкост, защото са истински. “Щастие с пари не се купува” имаше такава песен, и е истина. Простотата е в основата на всичко, малките неща съдържат неверяотна красота, стига да имаш сърце което да ги приеме, защото за да видиш красотата в малките неща трябва да имаш голямо сърце. А сърцето трябва да се слуша, то превъзхожда разума с това че може да чувства, да бъде щастливо, а нима всички не се стремим към щастие. По-добре поредица от щастие и нещастие, отколкото една сива праволинейност. Дарявай хората с щастие но без да го обмисляш, прави го от сърце, искрено и естествено. Защото като даряваш с щастие ще ти се отвръща с любов, а нима любовта не е другата истина към която се стремим. Посрещай проблемите с усмивка, винаги вярвай в себе си и в успеха, защото да вярваш означава да си спечелил наполовина. Никога не падай духом. Никога не прекланяй глава, независимо от цената, защото пречупиш ли се незвисимо какво печелиш от това, ти губиш част от себе си. Научи се да изпадаш в крайности – коренно противоположни, не живей с тях но ги изживей поне веднъж, защото колкото по голяма е разликата между крайностите толкова по-широко скроен е човек, толкова повече чувства може да изпита и по-силни и по-дълбоки. Толкова повече хора ще можеш разбереш, а разбираш хората е крачка към тяхното приятелство и любов. Влагай много чувства всеки един ден така сякаш е последния. Винаги търси красотата около себе си, и не забравяй, че тя най-често е в малките неща. Живей за да бъдеш щастлив, не за да станеш богат, не за да си намериш красив партньор, не за да имаш власт... Живей за ЩАСТИЕТО.

© Димитър Димитров Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??