30.12.2008 г., 12:43 ч.

Щастлив ден 

  Проза » Други
1233 0 3

  Дните, прекарани с теб, са тъй близо в моето съзнание, но ти отдръпна се от мен след моето признание. Бях искрен и с това сгреших.  Обичах те! И си  заплатих. Благодаря ти за отделените дни, часове и минути.  Благодаря ти за този скъп миг,  в който, макар и в илюзия, се чувствах щастлив.  Благодаря за деня,  в който за първи път в моя живот казах обичам. Открих себе си в теб,  но не знам дали го разбра,  сърцето ми дни и нощи за теб горя и мислех, че ти си моята съдба. Да можех само да видя какво мисли твоята глава,  какво чувства твоята душа. Но само надеждата дебне в мен. Виновницата за всички мои страхове.  Дразнителят на моето сърце, пленителят на моята душа. Събужда в моя разум пламенни илюзии за светли и щастливи дни, но само образи са те. Изчезват и не е било.

© Димитър Йорданов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Да,запази благодарността си,както казва и Вилдан-това е най-важното..дали другия ще остане при теб,няма значение... Поздрав!
  • Най-хубавото нещо е да ОБИЧАШ! Хубаво е, че си благодарен! Желая ти весели празници!
  • Лирика в проза. Пропито е с чувство, хареса ми.
Предложения
: ??:??