19.04.2007 г., 1:42 ч.

Щастлива съм с "Жилет - най-доброто за един мъж!" 

  Проза
2740 0 24
2 мин за четене
 

                           Щастлива съм с  „Жилет - най-доброто за един мъж!"


  Голям гаф стана миналата година на рождения ден на мъжа ми. Седим си с гостите, хапваме, пийваме, приказваме. По едно време дойде водата и мъжът ми рипна да се избръсне. Понеже живееме на последния етаж и няма налягане, няма и вода. А като дойде, докато изтече Менделеевата таблица през чешмата... Абе точно като в приказките сме: първо тече черната вода, после кафявата и златната мине и като дойде питейната, и настава  веселба. Мъжът ми  го мързи да се бръсне, но за Нова година и за рождения си ден е обръснат. Защото го снимам. Веднъж го снимах небръснат и съседите ме питаха откъде познавам Бен Ладен.

  След малко влита моя насапунисан в хола и като пълен простак ме изложи пред хората: „Пак си си бръснала краката с моята самобръсначка! Колко пъти трябва да ти повтарям да не я пипаш?" Я, той пък ще ми каже, не стига, че аз му ги купувам... Много криво ми стана, изчервих се, изпотих се, обаче един от компанията ме извади от конфузното положение. „Не се ядосвай, брато, и у нас е така с моя „Жилет".

  Поглеждам жена му, а тя - с мустачки. Горкият човек...

  Тая година за моя рожден ден реших да не каня никого. Исках да сме си само двамата, че да не стане пак някой гаф. Сложих масата, сготвих боб, купих две пържолки - все пак е празник. Ето ти го по едно време мъжът ми пристига. С подарък! Направо се шашнах.! Откакто сме женени, така и не запомни кога е рожденият ми ден, камо ли подаръци да ми носи. Веднъж за Нова година ми купи бормашина и това беше. Взех едно валидолче и като ми помина, отворих пакетчето. Божичко, едва не умрях от щастие! Купил ми, душичката, самобръсначка и пяна за бръснене  „Жилет". Край на скандалите! И вечер като се гушкам до него, няма да ми вика: „Махни, шмиргело!" Като си оплетем краката, няма да се бъркам кой е мой и кой негов, щото, не ги ли бръсна мойте, стават досущ като неговите...

  То имало и женска серия за бръснене, но аз си ползвам „Жилет - най-доброто за един мъж", защото кое е най-доброто за мъжа? Хубава кола, нова яхта? Мисля че не. Най-доброто е жена му да е с гладко обръснати крака, за да не го боцка.

  Колко му трябва на човек - една самобръсначка и всичко му е наред. Мъжът ми, че няма да използвам неговата, аз - че няма да ме излага пред хората.

  - Скъпи, кой ще се бръсне пръв, дойде водата?

© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря ви, Таня и Ангар!!! Усмихнахте ме!!!
  • Щом като смятате за нужно - се бръснете.
    С туй, предполагам, улеснявате мъжете.
    Но тез проблеми са от мен далече -
    на мен все още нищо ми не пречи!
  • Прекрасно настроение носиш Светле!
    Благодаря ти за порцията смях!
  • Кети ще се опитам да ти оправя настроението,а на теб Моряче,благодаря!
  • Браво!
  • МНОГО МИ ХАРЕСА ПОЗДРАВЯВАМ ТЕ ДАНО ПИШЕШ ПО-ЧЕСТИЧКО ДА МИ ОПРАВЯШ НАСТРОЕНИЕТО СУСТРИН!!!
  • Дами и господа,благодаря!!!
  • Раздаваш усмивки от сърце, Светланке... И още се смея!
  • С тая Менделеева таблица, направо ме разтърси от смях!!!
    Браво, Светле!
  • Ама и тебе си те бива! Уважавам чувството за хумор, поръсено с малко самоирония.
  • Хахахаха..........ех, тази Светланка....човек да не може да се засмее ,няма начин след като прочете твой разказ да остане намръщен.
    Браво ,сладурке....смехът е здраве,ти ни го даваш честичко,затова ти си нашето джипи..хехе
  • Знам,че има епилация,депилатоари,гелове и розови серии.Но аз не съм си вадила сливиците,за да казвам,че кракът ми започва от там.Въпреки,че ме понаболват.Та тези дълги,красиви крака са гладки като коприна...Ако може от утре разбира се.Размечтах се.Благодаря ви!!!Сладури сте!!!
  • Пак ме разсмя, благодаря ти!
  • Много свежарско разказче. Поздрави!
  • ха ха ха
  • Светле, човек да ти завижда . Бившиат пък ползваше мойта . Но сега си купих епилатор .
  • ах,че гнусно ха-ха
  • Хаха...Светле, отново ме разсмя, мила, благодаря ти!!
    /ми то, ако се огледаш, има и розови серии за жени, ама нали човек се учи докато е жив!/
    Гуш*
  • Поздравчета и много усмивки!
  • Романтико,мерси за съвета!С такива приятели като вас ще види той!Винаги ще съм първа.Поздрави и от мен!!!
  • Поредните ти усмивки, Светле!!!
    Ако искаш все пак да си първа за бръсненето, вземи бормашината и стой до вратата...
    Поздрави!!!
  • Подигравай ми се Чар,ако бях по-млада щеше да ми харесаш гладко избръснатите крака,макар и леко криви.Но сега понеже съм дърта кучка недобита,в смисъл кукличка,айде да не си бръсна краченцата,а?!Усмивки и за теб!!!
  • Анетче,смях се с глас,много ти благодаря!!!Моля те това за съдбата му го кажи ти,защото аз му го натяквам толкова години и той не ми вярва.Казвам му:Не играй тото,бе,човек,защото аз съм ти и честицата от 6 от 49,аз съм ти и бингото и джакпота,ама не ме слуша.Моля те помагай!
  • Светле усмихна ме за добро утро, благодаря ти мила.

    И кажи на мъжа си, че е двойно погален от съдбата.
    Защото ако се замисли човек, какво по-добро за един мъж,
    от това, жена му да е с обръснати крака?
    Ами да е с усмихнато сърце!

    Поздрав и усмивка.
Предложения
: ??:??