9.08.2011 г., 16:42 ч.

Ще бъдеш сам винаги 

  Проза » Други
1017 0 0
2 мин за четене

Знаеш ли, сега ще направя едно признание за теб и за това, което ти дадох. Като другите момичета, които притежаваше, аз ти дадох любов, правех всичко за теб и се надявах поне малко да ме оцениш. Знаех,че не си падаш по сериозните връзки, но не прекратявах контактите си с теб, аз те желаех ...

Нарани и мен със своето безразличие, с твоето хладно сърце, ако изобщо имаш такова! Питам се, не ти ли тежи на съвестта? Притежаваш толкова много жени, но любов на никоя не даваш. Когато ти говорят за чувства, просто не ги слушаш... Не ти ли трепва сърцето поне малко? Как заспиваш нощем спокойно и на душата ти не ù ли е студено? Не позволяваш никоя да се доближи до нея и я да я стопли – студен си като камък. Но въпреки това и ти си човек, дълбоко в себе криеш своята болка. Мен можеш да излъжеш, тях също, но себе си можеш ли? Не мисля ...

Тази нощ отново няма да си сам, въпреки че душата ти е забравила какво е любов. Бягаш от истината, правиш се на силен, а такъв ли си всъщност? Едва ли... Защо упрекваш  мен и ме обвиняваш, за това, че съм влюбена в теб? Дори и да страдам сега, моята болка ще отмине... но твоята - никога! Ти винаги ще бъдеш сам. Не ми казвай, че не те боли от тези думи, недей, защото те опознах достатъчно добре. Зная даже тази твоя стара мъка за Нея.. момичето, в което беше влюбен , но те остави. За това ли не се доверяваш на никоя? За това ли бягаш от любовта, отричаш я и просто нараняваш другите, за да не бъдеш наранен ти. Това, че някога са те наранили, не означава, че всяка друга би го направила. Това не ти дава правото да си го връщащ на всяка следваща.

Искаш идеалното момиче просто за една нощ и после нито телефони, нито срещи. Казваш, че си ги предупредил, че не можеш да си с никоя? И обвиняваш тях за болката им. Но ти не разбрираш - хората имат и чувства, любовта не е нещо, от което можем да се предпазим, тя просто се случва. Нещо, което е непонятно за теб в момента.

Щом казваш, че за нас нещата свършват тук... Хубаво!  Оставям  те да бъдеш сам, потопи се отново в твоите заблуди, че си щастлив ...... Жал ми е за теб ! :)

© Красимира Гущерова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??