5.06.2007 г., 9:11 ч.

Ще си сложа силикон  

  Проза
1177 0 16
2 мин за четене

Брях, макя му и жина! Дъ знайте, нема отърване га им влейне некоа муа у кратуните. Жинатъ Стойна зепала у тиливизоръ нящо там „Испълнена подмяна” ли, нящо такова. Зепа го цела седмица и кату мъ емнъ:
- Ваньо, бре, Ваньо. Иди – вика ми – земъй пари ут банкъта. Ша съ пудменям.
- Кво ша си пудменяш мъ? Сичко ти е у ред. Кво съ сети сига?
- Ша съ пилиръм с лазер и ша си тургъм силекон. Модернъ дъ сам.
- Къф Лазар ша та полира, ма? Къф кон ша ти го турга? Язе ни ти ли стигам, ма? Макя ти, ненаситна! Язе ни та ли онождам секой път коги та вида дъ са моткаш като муа без глава. А тизе, ем Лазар, ем с коня му. Убиф та ша знайш.
- Пфу мъ чи си прос. Ощи съ чуда как тъ дръжат кмет дъ си. Силекон йе идно тъкова дека си го тургат жините у цицити. Дъ са им напърчини. Глей ги мойте. Тиа дяца мъ избозаа. Нищо немъм веке. А и тизе с них бозаеши. Мискинин такоф. Сига ша си тургам силекон и ша сам кату униа ут подмянъта. Посли ша мъ пилирът и ша стана глатка къто ейце.
- Кой ша тъ пилиръ? Лазар ли?
- Просчо си. Лазер бе. Ни йе Лазар. Машина некаква ще е. Дека ти маиня космите.
- Шо, мъ Стойно? Кво ти пречат?
- Кво ти разбиръ тиквъта ут модъ. Яйш къкви съ им гладки ногите нъ тиа. Я глей мойте...
Сички тиа обеснениа нъ мойтъ жина ма накараа дъ омекнъ. Па кво, некъ са пилира, некъ си турга силекон у циците. Мъ коги я заглаждат ша ида с ней, шото язе не вервам тоа лазер дека е само машина...

© Христо Костов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • трепач е това!
  • Оди с нея кмете,оди.То на жена вера да немаш.То она и мойта е пощръклела да оди за силикон и ако ни съ откажи-отидоа вратите на разширяване.Она и ся е към ту метър у бюстя,пък кат'ръгне силиконя...Луда работа са тия женоря еййй.
  • Благодаря ви, Гиги и Милена!!!
  • Е,разбиващо..яко се развеселих Аз се чудя дали има такива мъже,дето не знаят какво е силикон и лазерна епилация?!
    Поздрав!
  • Благодаря!!!
  • Хахаха..браво Ице,ей ,шегаджия си голям!!!
  • хе!
  • Благодаря ви, Ани и Мойра!!!
    Приятен ден на всички!!!

  • Ще ме умориш!!!
    Иди иди с нея, има защо да не верваш
  • Бе тя, кака Стойна ги разбира нищята, учина е, зътуй пу нея и аз ши ходя.То къдет слагат, там требе и да махат, щоту ни съм чула някъде дъ расте и дъ гу бирът тоз силекон. Кога тръгне, дъ мъ викъ, тъй дъ и кажиш бат Ваньо (мъ речи и, чи ни съм сама, цял афтубус сми все зъ там)

    Поздрав за разказа и усмивка за теб.
  • Благодаря ви!!!
    Аз бих си сложил силикон в червената точка в главата ми, да е по-голяма.
    А вас си ви харесвам и обичам естествени и неповторими. Както сте си сега. Приятен ден на всички!!!
  • Сладурско е... с тоя Лазар...
    Ама нали знайш - око да види, ръка да пипне, за т'ва...
    бегай със Стойна!
  • Цар си в романтичния стих, но и хумора ти е силна страна! Поздрав, Ице!
  • Провери все пак, тоя Лазар, много много ме съмнява!!!
  • Много се смях на това..!Поздрави!

  • Уникален си,Ицо!
    Благидаря ти,че ме усмихна!
Предложения
: ??:??