7.01.2010 г., 14:32 ч.

Ще ти звънна веднага след... това 

  Проза » Хумористична
1414 0 11
3 мин за четене

- Ало, Сийче, здравей! А за много години, жива и здрава да си и тази година да си хванеш някой балъ... ново гадже, така да се каже! Как си?! Верно?! Браво! Чакай да те питам да не забравя за какво ти се обаждам. Да знаеш случайно къде е Катето, че цяла сутрин звъня на нея, на мъжа й да му честитя имения ден и не вдигат. На какво? На кастинг? Така ли?! Знаех си, знаех си! Ще ми разправя тя, че Иван я обичал и че рекламите ги сближавали. Търпи я заради Биг Брадър, че тоя път набират само семейни. Кола и апартамент му се е приискало, щото тая таратайка дето я кара... Па и Катя колко е наивна, милата. Нейния некадърник един лев не може да изкара, приискало му се на готово двеста хилядарки да вземе, мисли така лесно ще ги получи, некой точно на него ще му ги даде. Ама и тя е тъпа патка, ама, моля, те не й казвай, какво съм ти казала, че, каквато е чувствителна, мани. Добре, че си ми ти, слънчице си, така да знаеш. Само на теб ще си споделя, щото си ми приятелка. Ние с моя се скарахме и бяхме аха да се разведем и аз да взема да мъкна пълни торби, и да му готвя, като че ли съм му родна майка, а то каква била работата. Не искал да се развежда точно сега с мен, а то за какво било? Апартамент и кола му се приискало на мой гръб да печели. Ще пазарувам ли, що зор ще види, докато ме накара да ида на кастинг, ще види той. Добре, че ми каза, Сийче, ей голяма клю... работа си! Що не станеш разследващ журналист, много ти се отдава. Само Иван го е подкокоросал и моя, нали е наивен. Нова кола му се приискало да има. Ама то щастието не е в колите. Нали предният ми съпруг имаше пълен гараж с най-различни, ама оная кучка, дето ми го отне, бел ден да не види дано. Какво й хареса на оная кифла, по-млада била. Тя какво си мисли, че няма да й се върне тъпкано, нали всяка година се раждат по-млади и по-млади, ще види тя хубаво ли е. Ама и той беше един... Верно, че от нищо не ме е лишавал по три-четири пъти на ден, ама и той остарява. Ще взема да ида аз, та да ме гледа от сутрин до вечер по телевизията, нека съжалява, че е изпуснал такова съкровище. Ще ме накара да се държа с моя добре, та да го е яд. Ще ме търси той. Ама като спечелим голямата награда, за какво ще ми е? Това, дето си го говорихме, между нас да си остане, нали, Сийче? Затвярям, че много пари навъртях тоя месец с тия празници, на тоя да честитиш, на оня. Абе, аз ще те включа в семейство и приятели, та да си говорим с теб безплатно. Ти си ме включила, е, що не каза, 'ми се набутвам? Е, как само аз съм говорила?  Е, ти що не ми се обади? Нямаш време, от какво нямаш време? Ново гадже, що не каза веднага? Па прекъсни ме, за такава новина... Ей, да провериш дали и при теб не е само заради кастинга, че нещо много съмнителни тея мъже. А аз се чудех защо напоследък намаляха разводите... Нещо хубаво да направят и телевизиите, баси. Ей го, моят се прибира. Букет цветя носи, ще се направя, че нищо не знам. През носа ще му излезе, така да знае. Сийче, затварям, че милото се прибра, чао и внимавай с твоя, нали знаеш, че много хубаво не е... Внимавай и следи рекламите, там е истината... и във виното де. Обърнеш ли две чашки и ти е едно весело... Чакай бе, тоя ме мъкне към кревата, още не съм пила бе, казвах на Сийчето, пияна жена, весел семеен живот... обърках се... затварям все пак. Дай чашите първо бе, какво правиш, защо късаш... А легло от рози му се приискало, легай, сега ще видиш... Ще ти звънна веднага след рекламите, след розите, пу, обърках се. Няма значение, ще ти звънна веднага след това, айде, чао засега...

© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Нели, забравих те мила, извинявай, ама чак сега разбрах, че розите имали бодли. Ма моя тъпанар, ми то се слагат на леглото само листенцата, а той ...ме положи върху целия букет. На решето ме направи тоя хубостник, цял месец не мога да си седна на четирите букви, мани друг път ще ти разправям, че сега докторчето дето ми вади бодилчетата ме маже с някакъв мехлем, а пък какви нежни ръце има...
    Веселка, благодаря за подаръка, много романтичен!!!
  • Благодаря за настроението...
    Както винаги си оргинална и забавна.
    Поздравления!!!

    http://www.youtube.com/user/LonelyMoonRise#p/u/46/a_GaLdTbOG4
  • Их, каква си, Светле, уж щеше да ми звъниш след кастинга, пък ме караш аз да се набутвам! Нали уж ме беше включила в "Семейство и приятели"?! А сега разправяй за розите де! Па и за кастинга не си разправила как мина!
  • Ивон, моля и заповядай пак, все ще се намери малко настроение, тук някъде съм прибрала за приятели!!!
    Мариола, благодаря ти много!!!
  • Винаги е приятно тук - прегръдки, Светли!
  • Доче,само кажи какво!!!
  • Добре,че нямам чене щеше да се откачи от смях. И да почерпиш веднага след...ако
  • След склерозата...розата де...Петинка, дай за по-сигурно, първо да почерпя, че после ще забравя. А като пийна, ще се развеселя, ще полея цветята...Друго беше...Ало, идвай, че няма време!!!
    Силвия, идвай и ти, да пийнем, да се посмеем заедно и да те прегърна!!!
    Антонио, защо да се лъжем, като си се знаем?! Нали сме едно голямо откровенско семейство, пу да не са ни уроки!!! Много сме сладки!!!
    Лунна, любознателност, ние не сме любопитни, а жадни за знания!!!
    Весислава, как да ти кажа...Апартамент, кола...Айде прежали се, какви по-лоши неща има в живота - махмурлука например. По-добре да ти звънна, да не е пред...Трябва нещо да ти кажа само на теб, ако знаеш какво ми се случи...
    Роси, много ти благодаря!!!
  • Вчера видях хумористична проза от Светлана Лажова и категорично реших да си я запазя за сутринта. Не съм сгрешила. Сега ще ми е усмихнато цял ден. /А бе, Светле, дали да не се омъжа заради пустия кастинг? Късно ли е? Я, звънни да се разберем/ Благодаря ти за усмивката.
  • Смях, смях, смях... !!! Поздрав с прегръдка!
  • Айде, и да звъннеш след рекламите, пу - след розите...
    Та да кажеш дали си минала през кастинга!
    Е, не че се съмнявам де, ама все пак - за по-сигурА!
    И след туй да викнеш, като решиш да почерпиш!
    Чу ли, Светланче*? Чу ли-и-и-и...?
Предложения
: ??:??