7.03.2012 г., 12:35 ч.

Шведска приказка 2 

  Проза » Еротична
1292 0 0
4 мин за четене



Шведска приказка

                       Част втора

 

Нощната тишина обгръщаше цялото крайбрежие. Единствено прибоят я нарушаваше ритмично. Луната  беше посребрила върховете на дърветата в парка, а лунната пътека водеше към далечни непознати страни.

         Моника, облечена единствено в сребърната лунна светлина, се беше изтегнала в шезлонга и бавно поглъщаше на малки порции кехлибарената течност. Джек съзерцаваше мълчаливо тази нереална картина, която изненадващо се  беше разкрила пред погледа му. Недоумението му беше безгранично, просто не вярваше на собствените си очи. Нима той седеше на този хотелски балкон, облян от лунните лъчи? А чаровната жена до него? Нима тази красива чужденка наистина го беше поканила да съзерцават заедно морето? Джек, опитният  “казанова”, беше загубил своята увереност, прочутото му “дар слово” беше  замлъкнало, сякаш някаква непозната сила беше парализирала гласните му струни. Гледката, която се разкриваше пред очите му, беше толкова  необичайна, красива, вълнуваща, възбуждаща, че  обиграният “Дон Жуан”се държеше като “злокачествен пубертет”. Моника  се наслаждаваше на питието си,  хвърляйки  недвусмислени погледи към Джек.

         Той стана енергично, взе чашата от ръката ù, постави я на малката масичка между двата шезлонга, взе я на ръце и понесе към стаята. Буквално я хвърли на леглото, наведе се над нея и жадно засмука нежната кожа между бедрата ù. Моника се гърчеше  под неговите ласки, издаваше странни звуци, а ръцете ù  шареха по тялото му. Едва успя да свали тениската му и вече чувстваше голото тяло на мъжа върху себе си с цялата му тежест. Джек я беше проникнал дълбоко и тялото на Моника се мяташе между силните му бедра като млада сърна, попаднала между челюстите на див звяр. Само след броени минути върховното удоволствие на двамата достигна връхната си точка и вик на освобождение се изтръгна от пресъхналите им гърла. Моника се освободи от силната му прегръдка, преметна се през тялото му и го възседна. Но Джек не отстъпваше, вдигна я на ръце, прехвърли я през тялото си, обърна я по корем и отново облада жената като подивяло животно. Моника  застана на колене, за да го улесни и да я проникне по-дълбоко, като влезе в бурния му ритъм. Джек още не беше успял да се освободи, когато тя се извърна, прегърна краката му и пое неудовлетворената му мъжественост в устата си.   При този неочакван маньовър главата на Джек се оказа между бедрата ù и не му оставаше нищо друго, освен да забие езика си в най-чувствителната точка на жената. Клиторът ù беше набъбнал и се чувстваше прекрасно между устните му, докато езикът му го масажираше и доставяше неописуемо удоволствие.  Вече трети път тя беше изсмукала жизнените му сокове, а той продължаваше да бъде така твърд, какъвто беше в началото на сексуалната им игра. Моника се измъкна от примката на бедрата му,  легна до него и устните им се сляха в страстна целувка.  Ръцете му галеха коприната на русата ù коса, докато езикът му галеше нейния  дълбоко в устата ù, устните им трепнеха от възбуда,  а гърдите ù се триеха в неговите.

         Джек сграбчи тялото на жената, повдигна я високо над главата си и я накара да седне върху  устните му. Сега ръцете му галеха настръхналите ù гърди, докато устата му жадно изсмукваше всичко, което тя можеше да му даде в своята възбуда. Моника го обливаше отново и отново, почти без прекъсване, сякаш притежаваше неизчерпаем извор на животворна влага.

         Беше изминал повече от час от началото на бурната им любовна нощ, когато едновременно се отпуснаха. Моника стана и го поведе към душа, където щяха да продължат сексуалната игра.

         Слънцето отдавна се беше показало над хоризонта, когато уморени от дългата любовна нощ, двамата  прегърнати  потънаха в дълбок сън.

© Крикор Асланян Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??