3.04.2021 г., 10:34 ч.

Случайни хрумвания 

  Проза » Други
282 3 16
1 мин за четене

Избори – Денят на живите мъртви…

хххх

Макаренко превъзпитавал като поверявал на крадците да ръководят финансите на колонията.

У нас дават на мошениците да броят бюлетините…

хххх

Дните преди изборите – по медиите хвърчат ангелчета.

Дните след изборите – адските чудовища са победени…

хххх

Ако ви е писнала тъпата и безсмислена работа, сетете се за по-трагичмните хора – шпионите, проучващи изборната система и модернизацията на армията ни…

хххх

Най-после властта се сети за народа и прогреса. И разреши ден за размисъл…

Проблемът е, че електоратът не е алчен за подобни придобивки…

хххх

Новини. Сбили се някакви „тийнейджъри“ на 18 и 19 години. Хм, аз на 18 години бях в армията /истинската, не днешната пародия/, на 19 години бях стар войник, с автомат на пост и никой не ме галеше с нежно джендърното „тийнейджър“…

 

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Дон!
  • Ха така, с острото, само с острото! Изтъпяване не ни се позволява. Поздрави!
  • Благодаря, Скитнице!
  • Невинен си и боцкащо - правдив!
    Хареса ми!
  • Благодаря, Павли, Пепи, Зигфрид!
    Тери Пратчет казва, че мислите идват в главата на човека от Вселената - пърха си тая мисъл, пърха и току удари по камбаната някой невинен човек...
    Аз съм невинен - просто мишена за подобна вселенска стрелба съм. Никой не ме е питал защо ми хрумват разни ненормалщини...
  • Зиги, тези пет точки са като вселенска аксиома, коментарите от дясно вече са по избор .. во време оно всички са се събирали в кварталната кръчма на след_дискусия и ракийка .. ама кръчмите вече ги изчезнаха, така че - ще видим
  • Недей тъй, Георги, рожденник съм на тея избори! Шегата настрана, поздравления за написаното! Аз съм още на 1ва фаза от тези на Пламен. Плам, дано не си прав..
  • На 18-19 - пълнолетни, по акъл ги определят
  • Павлина, цвета не беше ли друг....ох, забравих ден за размисъл е!
  • От случайните ми хрумвания:
    Обръщение към българските политици

    Господа политици, искам да ви кажа...
    Ох, появи ми се бяло петно,
    направо ми изскочи от главата...
    Абе на езика ми е... Сетихте ли се?!

    © Павлина Петрова

    Хрумките ти са като ежови иглички, генек... Замислят. Благодаря за провокацията.
  • Така е, Руми! По-добре щеше да е никога да не е измисляно...
  • Благодаря, Таня, Деа, Румяна, Пламене!
  • Дис, по добре ще е никой да не го е виждал(и тоз който го е измислил да беше измислил друго ), но се съмнявам. Детските играчки отпреди памти века- пистолетчета и пушки! Свят като цвят, но не красив!
  • Благодаря за усмивката...

    Относно последното - днес ми попадна това: "Парадоксално е, че всички жени над 45 са стреляли с Калашник, а почти всички момчета под 25 даже не са го виждали"
  • Правдиво пишеш!
  • 5-те фази на всеки проект -
    1. пълно въодушевление, 'преди и след изборите'
    2. всеобщо униние, 'след изборите'
    3. търсене на виновните, нема такова нещо
    4. наказване на невинните, задължително
    5. награждаване на непричастните. задължително
Предложения
: ??:??