18.07.2013 г., 22:21 ч.

Спирачки за злобата няма! 

  Проза » Разкази
770 0 2
1 мин за четене

Голям град.

Хиляди хора. 

Те са навсякъде около мен. 

Виждам ги, чувам ги.

Виждам в очите им злобата. 

Чувам шушукането зад гърба ми. 

Болката отваря малката вратичка на сърцето ми...

настанява се тихо, удобно на дивана и мълчи... 

Сили няма да запуши устите на хищниците... 

Те се хранят с търпението ми... 

Пият от щастието ми... 

изсмукват всяка моя усмивка... 

А усмивката ми е голяма! 

- Млъкнете! 

Спирачки за тях няма...

- Не се ли нахранихте? 

- Да ви подам салфетка? 

Лигите ви се стичат по лицето... жадни за още и още! 

Коментирате всяка моя стъпка...
действие...

дума.. 

а след. това я разпространявате по различни начини... 

украсявате...

добавяте...

премахвате... 

и ето, че красивата приказка се превърна във филм на ужасите! 

 

© Виктория Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Знаеш ли, гледам винаги позитивно над хората и тяхното държание. Опитвам се да ги разбера, защото знам, че те са такива поради нещо. Има моменти, в които се старая да разбера причината и да говоря с тях. Не мисля, че им е лесно да живеят така.
    А за добрите хора... какво да кажа за тях.. Има ги, да...и се надявам да си останат такива, защото всичко е в ръцете на така наречените добри..макар, че хич не е хубаво да сме, като във филмите, все пак точно там децата оприличават хората като "добри" и "лоши".

    Благодаря ти за коментара! Някак си успя да премахнеш малката частица отрицателна енергия в мен! Отново ти благодаря!

    Усмивки!
  • мило дете,хареса ми начина , по който описваш своето разочарование от действителността,не защото е хубаво това, което описваш, а защото си го разбрала ,осъзнала и описала точно.Но знай,че Викторията е винаги на страната на добротата.Отвори очички,широко ги отвори,толкова широко,че да стигнеш до сърцата и ще видиш колко много са добрите хора около теб.Те не веят байрака на добротата си,нито пеят песни за самовъзхвала.Трябва само да им повярваш и да им подадеш ръка.А злобните,завистливите,подлите,лошите те. . .те да вървят по дяволите.
Предложения
: ??:??