22.10.2021 г., 8:43 ч.  

Спрете ми мисълта - искам да съм нормален! 

  Проза » Други
575 4 13
2 мин за четене

Информираха ни с гордост – за един ден са ваксинирани рекордно число българи. 28 191 са минали под спринцовката…

Е, все още са малко…

Да беше наредил другарят Живков – 100 000 поне щяха да са. Ако пък посочеше с лулата ваксинационните пунктове таварищ Сталин – за три дни нямаше неваксиниран да остане.

Но и така е добре – човек от заразата може да се спаси, ама от глад без работа не може.

И всичко си е традиционно нашенско – доброзорно. Щеш не щеш – ще го ядеш…

Ваксината, де…

хххх

Здравният министър за две седмици се явяваше на народа повече пъти, отколкото Сталин е държал речи пред народа си…

хххх

На екрана – нашествие от математици. Горди, надути, държавнотворни…

Досега най-много тъщата им да е научила за съществуването им, а сега…

На екрана!

Лекуват народа с математика и прогнози…

хххх

Ония лелки от кабеларките, дето гледат на кафе и рождени дати – кога ще поемат ръководството на борбата с кризата?

хххх

И грижи за старите хора. Като в началото на оная приказка, дето царят решил да се отърве от тях…

Путин направо им забрани да излизат от домовете си. А в някои държави не разрешават хората над 60 години да са извън дома си вечер…

Бе, какво правят тия пенсии нощем, а? Чалгатеки, барове, стриптийзклубове? Ще отнемат на старците забавленията, а на бабите занаята…

хххх

Трета поредна година децата учат на пресекулки – кога нормално, кога онлайн.

Така и усвояват – на пресекулки.

Така и ще бъде – на пресекулки. А знаем как говори човек на пресекулки. Заеква. В най-добрия случай.

И, ако прибавим минусите на образователната система и психоизкривяванията на възрастта, като степенуваме на пораженията от времето и обществото…

Сещам се за безименната българска летопис от началото на ХV век: „ и живите завиждаха на мъртвите…

хххх

Противопоказания от ваксинацията няма да има. Ние сме закален народ. Я що години набиваме кренвирши и салами…

хххх

Шубе, шубе, шубе…

Движим са като нормален в педалска баня – ръцете на задника, главата наведена…

хххх

Така че – спрете ми мисълта!

Щото ми идват едни щурави мисли – далеч от нормалното смирение и подчинение.

И главата ми е вдигната…

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Дочке!
  • "Ние сме закален народ. Я що години набиваме кренвирши и салами…
    Движим са като нормален в педалска баня"

    Прочетох с кеф. А смехът е ваксина!
  • Благодаря, Красе!
  • Ако не ти спрат мисълта, склерозата ще помогне, Генек.. "седя на вратата на тоалетната и се чудя влизам или излизам.."
  • Благодаря, Милена!
  • Сертификатно робство под претекста на здравна грижа. А новите ковиди дебнат на вратата до пълна зависимост на човечеството. Но смели свободолюбиви хора е имало и винаги ще има! Благодаря, че го написа.
  • Благодаря, Миг!
  • Хубаво е , че бъдещите поколения няма да четат книги и пишат такива творби като батко Гошо....ще са ваксинирани от всичко - бройлери! Щото и да се намери луд ба пише , няма кой да го чете, ама сегаааа те четем да знаеш и никак не е смешно! Усмих(тъжно)!
  • Категорично се извинявам: голяма простотия е да напиша думата иЗстрелвам без З!!!
  • Въпросите са като поразяваща противопехотна мина - настъпваш я, истрелва се на метър височина и се пръска. Няма укриване...
  • Питаш погрешния човек, сенсей. Ако не вярваш - справка родата и съседите.
  • Благодаря, Надя!
    Бе, що не си изкукуригвам нормално - и за, и околните да сме щастливи...
    П.П. Боб Марли беше голяма работа. И Станислав Йежи Лец: "Спрете Земята! Искам да сляза!"...
  • Подсети ме за тази стара песен, сенсей.
    https://youtu.be/Jp_HijVrpX0
Предложения
: ??:??