18.05.2007 г., 1:02 ч.

Среща на Откровения 

  Проза
997 0 27
Среща на Откровения. Среща, пълна с вълнения,прекрасни изживявания с невероятни хора... а аз вкъщи... Тези пусти пари, мразя ги! Изтървах страхотни емоции, запознанства на живо с хора, с които мечтая... С ВСИЧКИ ВИ! Ех, да можех да дойда... ех, нямам късмет. Един джакпот поне да бях ударила... Да бяха паднали от небето поне няколко стотачки... първа щях да дойда там, но май за рядко щастие бленувам, то се разбра. А как ми се искаше силно, силно да ви видя, да поговоря с вас... несбъднати мечти. Тая София се оказа на края на света,та те хората го обиколиха всичкия, а аз ги гледам и слушам по телевизията... Срещата, в мечта на живота ми се превърна и... изгуби се, някъде безследно. Не е ли жалко?Оставам си в сянка... Оставам непозната. От сайта чрез стихове ще ви говоря, ще споделям, ще ме опознавате. Много ме е яд, че не можах да дойда... Прегръщам ви силно! Дано мечтата ми някога се сбъдне...

© ГАЛИНА ДАНКОВА Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря ти Хриси!
  • Не,мила,никакви караници и ръкопашен бой!
    Много съм ти благодарна,че написа този разказ!
    Прекрасна си!
    Благодаря ти!
  • Галка, на другата среща може би аз няма да мога да дойда и тогава ще чакам ти да разкажеш колко хубаво ви е било. Невъзможно е да се съберем всички заедно, все някой ще има уважителни причини да отсъства. Но е хубаво да има такива срещи, нали? Просълзи ме, момиче! Май трябваше да напиша, че е имало скандали и ръкопашен бой, но снимките щяха да ме издадат. Прегръщам те!!!
  • Прегръщам те.мила,силно!!!
  • Галя, не го приемай така трагично, че не си успяла да дойдеш
    Живота продължава, ще има и други срещи!
    Желая ти много лично щастие и постоянна усмивка на лицето
  • Какво да ти кажа....
    Чувствата са споделени!!!
  • Гале,и аз съм към клуба на неприсъствалите
    Незнам какво да ти кажа,защото и на мен ми е мъчно,че не успях да отида!Много бих искала и аз да се запозная с теб,и с всички.....
  • Дано да има,мила!
    И аз затова се моля!
    Прегръщам те!
  • Искам да споделя, че и аз от скоро публикувам в " Откровения", но чувствам всички близки, да! Поезията има невероятната способност да сближава хората и да стопля сърцата!!! Как ме е яд, че по-рано не влязох в сайта, за да успея и аз да присъствам на тази среща!!! Дано да има други, нови, неповторими и незабравими срещи......за поетичните ни сърца!
  • Благодаря ти,мила Ваня!
    Дано да успеем!
    Прегръщам те!
  • Гале, не говори така-ти не си в сянка, мила!!! Макар и да не сме се запознали на живо-ти си в сърцата ни!!!
    Искрено се надявам следващия път и ти, и Момчо да дойдете!
    Привет и горе главата!!!
  • Момчо,не се притеснявай!Ще направим всичко въможно за другата среща!
    Радостина,много ти благодаря,искрено и от сърце!!!!
    Прегръщам ви и двамата!
  • Гале,много хубаво си изляла чувствата си в този разказ!
    Поздравявам те,но и аз съм на мнение да не тъжиш чак толкова.
    Ще има други срещи.
    Усмивка?
  • Галка,напрраво ми се къса сърцето като чета разказа ти....Ти знаеш колко много ми се искаше да те заведа на срещатаКакво да направя,мила?Нямаше как.Дано за следващата намеря начин да те заведа...Сега се усмихни и не съжалявай
  • Нямам думи...Вие сте страхотни!Незнам...Просълзих се...
    Наистина сте мили дущици,всички!Щастлива съм,че имам честта да ви познавам!!!!
  • Гале, я се усмихни
    за парите забрави,
    и в нашите ръце се остави!!!
    На лято ще си тук във Варна и аз ти го обещавам
    Поздрави!!!
  • Ина, недей така бе мила, не виждаш ли жълтите човечета, шегуваме си се тук с Галито за клубовете. Споделяйте си, съпреживяваме с вас.
    Чар, даваш добра идея за "подпомагане на затруднените"
    Петя, ако следващата среща е във Варна, Галито няма да има проблем за "спастрянето на левчета" - Гали знаеш защо, нали мила
  • их и на ен ще ми е мн.интересно! Много бисери и перлички има тук! Поздрави!
  • Браво, Гале, за искреността и неприкритата красота в думите ти!
    Браво, Нети, за добротата и идеите!
    Сполай Ви, на всички мили приятели за хубавите думи към това изключително и мило дете!
    А какво ще кажете за учредяване на Среща на неприсъствалите на досегашните срещи с подпомагане на затруднените!
    Все пак така може би някои хора ще спрат да се самозабравят и да си мислят , че светът около тях се върти!
    Не става въпрос за конфронтация, Боже опази, всички останали също са добре дошли, а за забелязване и на този малък, голям проблем!
    Привет!
  • Хм, предполагам, че много младежи като мен не са отишли на срещата. Аз и не съм се мъчил де (по принцип не се занимвам особено сериозно с писане). Жалко, че таланти като теб Сянчице остават... в сянка :/. Използвай всеки нов предоставен ти шанс и УСПЕХ!!
  • Трогна ме,мила!Много мил коментар!Благодаря ти!
    Много се радвам,че прочете за моята мъка....
    Благодаря ти!И аз ВИ обичам!
  • Благодаря за мнението и коментара ти,Глори!
  • Прекрасни сте вие двете
    Благодаря ви,че ви има!
  • Галенце, спастряй от сега левчета и се готви за Иху във Варна /надявам се/!
    А като се видим...Ех, тогава - "Хей, Живот, здравей, здравей..."!!! И аз не бях и много сълзи лях , но...ще дойде светъл час за нас!!!
    Нямам търпение да ви видя, Откровенци, пуснали дълбоки корени в сърцето и душата ми!!!

    Гушкам те, Гале!!!
  • Прегръщам те.
  • Чул те Господ!Дано я направят тук!!!
    Мила,прекрасно ме разбираш,по всичко личи!
    Мила,умирам да те видя на живо...Теб,Изречена,Романтик,Чар,Кити,Креми/Незабравима/,Петинкаш,Админ,Кумеца.....и всички,които няма как да изброя от сайта на едно място...Ще припадна!
    За пореден път ми помагаш,мила!
    Препрочети това,защото не ми се пише същато сега,а много искам да ти го кажа...
  • Гали, много сме на "клона" като теб, не успели да са сред избраните от съдбата отишли на това събиране и вихрене на купон.
    Обаче, знаеш ли, че сега като се зачетох в разказа ти и ми хрумна нещо
    Те (присъствалите) не спират да говорят за срещата, сякаш са едно тайно общество, смеят си се, споделят емоции и въобще не знаят колко страдаме от всичко това ние ...
    Затова учредяваме клуб на неприсъствалите. Става ли? Ще се маем и тъжим, че не сме били там, ще си споделяме взаимно тъгата ...
    Пък може следващата среща да я направят във Велико Търново, знаеш ли ...
    На крака (или колела) при теб всички ще дойдат, пък ако е във Варна - моя си

    Поздрав за разказчето и усмивка за теб.
Предложения
: ??:??