14.04.2019 г., 19:48 ч.

Стон... 

  Проза » Други
868 10 5
2 мин за четене

Оставяш думите си върху сърцето ми. И чертаеш върху него със стонове. Тихи. Дълбоки. Болезнено красиви. Караш ме да се влюбвам. Всяка минута все повече. Как се целуваш... толкова ми харесва. Устните ти са толкова плътни и меки. Целувай ме, целувай ме... 
Как потъвам. Как потъвам в очите ти. Поемай ме. Харесва ми как си играеш с мен. Приключил съм с всички несериозни връзки. За по нощ. Усеща ми се с теб... и с никоя друга. Имаш ли представа как ме промени още с първия път?
Принадлежиш ми. Моя си. Знам, че съм в мислите ти. И ще те превзема напълно. Твой съм. Чувствам се прекрасно... толкова е хубаво. Толкова е различно с теб, искам го...
Целувай ме. И не спирай. Тази вечер е наша. Този живот е Нашият. Оставяш молби. И ще ги изпълня всички до една. А тази вечер как? Бавно и дълбоко? Страстно, секси и... 
Поръчай си. Роб съм. Подчинен на тялото ти. Изпитва ми се в него. Забравя ми се. С всеки милиметър в него. На тласъци, горещи вълни. И ще бъдеш моя. И ще бъда твой. Тук и сега... е нашето време...
Заключи ме с бедра и ме притегли. Пусни ръце по гърба ми и чертай желанията си. Покажи ми. Как е... Да продължа ли? Само гледай в очите ми. Чети колко е хубаво с теб. Чети колко лудо и безотговорно е... Чети ме.
И не спирай да докосваш устните ми. Дръж ръката ми в своята. Плътно. Ритъм. Притискай. И ме задържай там... Не ме пускай. Защото не искам да свършва. 
Хайде, кажи ми! Тук ли си... защото аз се губя. И се увличам. Увличам се в усещания и разпалени емоции. Изгарям. Да те притежавам. Не разбираш ли... мисля за теб постоянно. Будя се и ти си там. И така ми се иска да се погубя. В погледа ти. Не ме интересува реалността. Толкова съм луд, че присъствам там някъде, където липсва наименование...
Повтори името ми. Отново... точно така. И не сваляй поглед от изражението ми. Толкова си красива! Прибери ме в сърцето си и не ме показвай. Ще бъда тайна, за да присъствам и съществувам. Ясно е...
Знаеш ли какво ще си причиним с това? Ще се погубим в часовете съществуване там, на нашето място... 

Ще полудеем, но взаимно.
Стон и безкрай...


https://www.youtube.com/watch?v=BNpPJpdeMns
 

© А.Д. Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??