25.11.2018 г., 16:44 ч.

Страст 

  Проза » Еротична
1985 0 3

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

2 мин за четене

Обгръщам те с ръце
и галя гърба ти, докато съм впил устни в твоите... Езиците ни се галят нежно,
а ръката ми се спуска на дупето ти,
докато съм впил другата си ръка в косите ти. Отлепям устни и леко целувам брадичката ти, след което я целувам,
Стискам леко дупето ти и те повдигам
Отиваме на леглото. Аз те бутам по гръб и хващам ръцете ти. Целувам едва-едва устните ти, като точно преди допира се отдръпвам и те облизвам. Облизвам те по брадичката и с език, продължавам по вратлето, като хапя леко със зъби и целувам мястото което съм гризнал. Продължавам към ухото ти и леко засмуквам меката част. Плъзгам ръце надолу по кръста ти и те надигам да сваля с каквото си облечена. Свалям блузата и оставаш гола до кръста. Прокарвам ръце от кръста по корема към гърдите ти, обхващам ги и двете и те целувам. Галя зърната ти с палци, докато преплитаме езици. Отлепям устни от твоите и с език по теб слизам към едното ти зърно, като целувам гърдата ти и него. Преди да го засмуча леко го стискам с зъби го обвивам с устни, а докато съм го хванал със зъби го галя с върха на езика си.
Докато едната ръка е на кръста ти, с другата галя бавно едното ти зърно, прокарвам гърдата си по корема към кръста ти и те притискам към мен и съответно устните ми – към зърното ти, след което с длани обхванал кръста ти, започвам с целувки да те обхождам и леко хапя кожата ти, след което облизвам и целувам мястото. И така се връщам на устните ти за миг. Обхождам те устни чак до пъпчето, разкопчавам дънките ти и ги събувам. Започвам да целувам бедрата ти, коремчето и малко по-надолу покрай бикините. Леко те хапя и те целувам.
След това те облизвам и леко подръпвам бикините с зъби, докато ръцете ми са на гърдите ти и ги масажирам.
Прокарвам ръце и започвам да издърпвам бикините ти с зъби и галя бедрата ти с ръце
Целувам устните ти, пускам ти език и хвърлям бикините. Засмуквам всяко зърно и го целувам, подръпвайки го с устни
и се спускам към бедрата ти. Разтварям ги ис върха на езика леко погалвам клиторчето ти. Впивам устни и засмуквам, като леко прокарвам зъб. Прокарвам език по целият клитор, като облизвам отворчето за да го навлажня. Докато галя зърната ти, с едната ръка и облизвам клиторчето ти, през това време вкарвам два пръста в теб и ги въртя. Вадя ги и галя стях клиторчето ти,
докато с език влизам в теб. И те галя с език едната ръка галя зърното, а с другата клиторчето. Събличам се, а ти ми помагаш за боксерките. Разтварям бедратата ти, целувам те по тях и облизвам клитора ти. Облизвам те по корема до гърдите. Започвам да се отърквам в теб. Търкам главичката, докато засмуквам зърното ти и го хапя леко. После впивам език в твоя, докато влизам в теб с лек натиск до край и започвам да се движа, докато те целувам по врата. Засмуквам мекото на ухото и се движа. И така по-бързо, докато ти пускам език засмуквам зърната – всяко едно от тях...

© Ива Гачкова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ако не е сън, значи твърде много еротични намерения има тук!
    А може би,е само словесна мастурбация?...
    Забавно, но с много правописни грешки!😅
  • и какъв беше смисъла в тези еротични излияния...?
    няма голяма стойност този текст...
  • Еха! Това доста ми заприлича на откъс от книгите на Меган Марч, писателка на еротични любовни романи. Моите адмирации! Справила си се зашеметяващо!
Предложения
: ??:??