2.05.2012 г., 9:50 ч.

Страст 

  Проза » Други
1045 0 4

Има ли по-тъжно момиче от това, което седи безмълвно, ухаещо на шоколад, ванилия и неговите телесни течности?
Има ли по-жалък мъж от тоя, който убива любовта, защото не е свикнал да я има?
Но любовта умира. Страстта остава, можеш ли да издържиш кръговрата на чувствата си? Можеш ли да кажеш "не"?
Ще устоиш ли на изкушението следващия път, или ще му се отдадеш?
Можеш ли да контролираш страстите си?
Толкова незряла и невинна и в същото време неприлична и егоестична. Дори не ù беше мил. Искаше го за час, два, нощ, но никога не оставаше на сутринта.

© Тя Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Не ми харесва!
    Ще оставя настрана това, че темата е банална, преувеличена и все пак тези няколко изречения не са достатъчно изчерпателни.
    Ще ти дам няколко random съвета:
    1. Отговорът на реторичните въпроси трябва да се подразбира (трябва да има и нещо друго освен такива въпроси, за да се подразбират отговорите им)
    2. В толкова кратко произведение е важно да има чувства.
    Тук само последните две изречения показват чувствата на говорителката. Останалите по-скоро описват състоянието й или обстановката, в която се намира.
    3. Кратките изречения са много хубави - четат се по-лесно.
    Например първият огромен реторичен въпрос може да се раздели на две съобщителни изречения и един малък реторичен въпрос.

    Пробвай отново! Имаш емоция и само трябва да я изкараш навън! Давай!
  • Приеми го като цензура.
    Немисля че на чувствата може да се слага оценка имах нужда да споделя анонимно коклото и безмислено да звучи.
    Пък и изобщо не ме бива в писането
  • Телесни течности?
    Това някаква следсексна сцена ли трябва да е?

    Както и да е, сигурно просто аз не го разбирам. Ще се въздържа от оценка.
  • " А дали е така, кой ще ми каже, аз вървя по света и усмихвам се даже, но сърцето ми спира спира да бие, ако някоя друга в теб то открие"
Предложения
: ??:??