29.07.2009 г., 22:30 ч.

Суетата на една жена 

  Проза » Други
863 0 4
1 мин за четене

- Скъпа, моля те!
- Не!
- Моля те, прасковке, прости ми.
- Казах не! Това е непростимо!
- Недей, миличко, виж какви цветя ти купих само, но ти си много по-хубава от тях.
- Как не те е срам? - Тя сви устни и го изгледа презрително. - Как можеш да ме молиш за прошка?! Как е възможно това?! Ти знаеш колко беше важно за мен и въпреки всичко ми отказа!
- Мила, моля те, не знаех. Наистина! Прости ми! Кажи ми как да изкупя вината си?
- Не можеш! Вече е късно! Не искам да те виждам никога повече!

Тя се врътна и поличката й удари кракът му като плесница. Завъртя близалката в устата си, извади я и я загледа. След секунда я лапна отново.
- Моля те, пиленце! - Очите му се бяха навлажнили, а веждите му извити нагоре в опит лицето му да добие колкото е възможно по разкаял се вид. - Моля те, ягодке, наистина съжалявам.
  Тя се врътна и му обърна гръб.
- Знаеш колко беше важно това за мен и, въпреки всичко, ми отказа! Не мога да ти простя!
- Но, мила! Още не е късно.
- Не е късно ли?! – Тя се завъртя към него. - Не вярвам на ушите си! Как е възможно? Много добре знаеш и поне пет пъти ти казах, че този лак отива на ботушките ми, и въпреки всичко ти не ми го купи! Не, мили, вече е късно, продадоха го. Това не мога да ти го простя, сбогом.
- Мила, чакай! - Тя се спря на няколко крачки от него. - Главицата ти не разбира. Аз мислех, че ...
   Тя го погледна невярващо. Как можеше да го каже! Та тя беше като моделите по списанията, а той й отказа най-важното нещо в живота й.

 

~~*~~

© Катерина Лулф Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Забавно е! Хубаво е! Но дали е само смешно? Изглежда ми много осъдително и някак безнадеждно. Дано има надежда за нея.
    "- Мила, чакай! - Тя се спря на няколко крачки от него. - Главицата ти не разбира. Аз мислех, че ..."
    Той мислел... Не помага! Та тя има главица пълна с толкова много образи, които той не вижда! "Как е възможно това!?"
    Някога тя ще осъзнае, какво е загубила, но ще е късно. Заради един каприз. "Аз искам! Ама не баш така. По друг начин си го представям.Грубиян! Аз трябва да получавам добро отношение! Не истината!" Човек вижда, токлова, колкото е узрял да види. И така понякога днес успява да си заслужи утрешния ден. А някои щастливици\ки имат... "късмета" може би, да се озъзнаят и да пречупят собствените си оковаващи фантазии и незначителните хорски предрасъдъци. Тогават стават свободни. Политат. Тогава "утре" е слънчево. Дано!
    Лака, дето днес го няма в магазина, май никога не го е имало и няма и да го има. Или пък е пред очите ни, но ние не си го представяме така. И дори не искаме да го пробваме безвъзмездно. Забавна и провокираща творба! Забележитено!
  • Жена с близалка ха,ха...Не суета ами глезота, дали пък не и наркомания...
  • Свежо. Хареса ми.
  • Интересна... суета. Поздрав!
Предложения
: ??:??