15.02.2023 г., 21:52 ч.  

Светът здравата загази 

  Проза » Други
603 6 2

И най-непредубеденият критично мислещ човек ще забележи, че в настоящия момент светът вече се управлява от военните. При това от особено бездарните военни. Известна е аксиоматичната истина, че военните са безмозъчни същества, защото когато Господ раздавал акъл те били на маневри. Тъпак и военен са две абсолютно заменяеми понятия. Дори тапир е нещо много по-горно от военен, защото е биологично същество имащо определено количество мозък. Военните са просто кухи черепи - жалки и презрени същества, които носят само смърт и разрушение. Признавам за гений само онзи, който измисли начин да ги бележи по такъв начин, че след това в миг да ги унищожи дистанционно всичките - до един. Пукнат военен да не остане жив. Другият вариант е Илон Мъск да ги закара без остатък в някоя Марсианска пустиня и да ги пусне да гинат там. За жалост днешната участ на планетата Земя е особено мрачна. Тя попадна в ръцете на военните изроди. От това нищо хубаво няма да произтече. Най-малкото, защото самата планета ще се възползва от предоставената й внезапно възможност да се избави от военните със свои средства. А всички знаем, че покрай сухото идва ред и на суровото...!
 

© Младен Мисана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??