11.09.2007 г., 9:50 ч.

Сърцето на детето 

  Проза
925 0 15
1 мин за четене

                В къщи тече генерално почистване. Наред с другите неща съм свалила и картините на Герито от стената. Бях ги сложила в папка, но незнайно как папката паднала от шкафа и рисунките на Герито се разпиляли по пода. Заета с други неща, не съм видяла това и не съм ги прибрала. Герито влиза в стаята и вижда рисунките си разпиляни на пода  и съответно, възмутена ме пита:
       - Бабче, нали казваш, че когато човек рисува, остава част от сърцето си в картината?
       - Разбира се, че е така - отговорям, чудейки се какво е провокирало този въпрос.
       - Виж какво си направила със сърцето на едно дете!
       - Какво? - питам още по-учудено.
       - Как  какво? Разпиляла си го по земята.
       Объщам  се изумена. Моята обична внучка стои  насреща ми с насълзени очи.
       - Постой и ще видиш! - успокоявам я аз.
       Грижливо събирам рисунките, сядаме на масата  и започваме да ги кашираме върху картон. Украсихме с флумастери, вързахме им панделки. И отново ги закачаме  на стената.
       - Виж , бабче, как грейна сърчицето ми! - зарадва се Герито.
       И наистина, на стената грееха  шарени черги, жълти и розови къщи с много цветя, ябълкови дървета, отрупани с плод, жълти патета с чадърчета и съответно моят портрет. Герито отива  до рисунката с моя образ, целува я  и казва:
       - Обичам те, бабче мила, много те обичам!
       После двете се прегръщаме  като две много щастливи същества. Това е то -детското сърчице.

© Магдалена Костадинова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Много сладко, какво по-хубаво от бабите.Целувки и на двете ви =)
  • Щастлива съм с вас.
  • Маги, тези разказчета с Герито... просто нямам думи - как докосват и моето сърчице )))
    Сполай на тебе, и Господ да ви пази Герито и всички около нея!
  • По-гплямо щастие от това има ли?! Целувки и на двете!!!
  • Много мило!Сладурани сте и двете!Бъдете щастливи!Поздрав и прегръдки!
  • Ех, каква красота и направо идилия, Маги! Наистина е слънчице твоята внучка, да ти е жива и здрава! И ти продължавай да ни радваш с тези очарователни истории! Поздрав, Маги!
  • Твоята внучка е слънчице Маги,/нали има на кого да прилича/!
    Поздравявам те,за невероятното ти умение да ни поднасяш ДОБРОТАТА си!
  • колко малко е нужно за да направиш някой щастлив!сърдечен поздрав!
  • Радвам се , че споделяте с мен хубавите ми мигове с Герито.С обич.
  • Бъдете живи и щастливи!
    Не разделяйте сърцата си!
    Прегръдчици от мен!
  • Ех, че ми стана драго и топличко на душата!
    Щастливка си ти!
  • Неизмеримо щастие, благородно ти завиждам, мила Маги!
    Целувки за двете!!!
  • Поздравявам те, Маги!!! Щастлива си ти!!!
    Приятно ми стана от разказа ти!!!
  • И двете сте щастливи,това детенце се е метнало на баба с такова грейнало сърчице,Прегръщам те Маги!!!
  • децата са изумителни а ти си една щастлива баба, Маги
Предложения
: ??:??