14.01.2024 г., 16:10 ч.

Със хъс есе - въз къс хасе 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
234 1 2

 Греша - следователно живея.

 Не бях другар и не ме назначиха за господин.

 Единственото лошо на утрешния ден е, че идва.

 Пешата ми кутия включва вече само задна скорост.

 Закръглих осемдесет лазарника.

 Не ще доживея, когато изкуственият интелект стане хуманен за разлика от човешкия.

 Негови прототипи решиха без подсказка моя гатанка: Сатаназа причинява морализа.

 Досетливци, че наставката -аза- е за ферменти и коренът -лиза значи разлагане.

© Венко Василкин Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Дай, Боже! Благодаря ти! Игрословици са често, но това търся, ако сполуча. За мое съжаление несъвременни. Не е поради старост, но по набожност. Този път са се обадили повечко и даже непознати. По обичая си ще прегледам незабавно всичките им досегашни поместени творби. (Заради компютърна малограмотност съм пропуснал да те включа към следвани, макар че те четях, и току-що поправих грешката си. Някой ми подхвърли, че съществуват и с пишещи роднини и че е така при тебе със съпруга, дъщеря или и двете. Ако е вярно, дано не е от завист. Чета редовно от две жени с интерес и ми се струва като че ли свързвам поне едната с тебе. Влизам рядко в интернет и изглежда, че губя съобщения, тоест чакат ме 20, но са били повече и стават пропуснати. Случайно научих за кончината на тукашна възрастна поетеса. Мъчно ми е, не само защото тя ми обръщаше виртуално внимание от чуждата страна на пребиваването си.)
  • Има попадения.
    Поздравявам те.
Предложения
: ??:??