22.09.2010 г., 19:41 ч.

Съседката 

  Проза » Еротична
32793 1 3

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

7 мин за четене

От някое време комшийката, жена на 37-38 години, ме гледаше предизвикателно. Често когато излизах за работа, тя излизаше за някъде и се качвахме заедно в асансьора. Закачаше ме: „Комшу, много изморен ми се виждаш тази сутрин…?” или „Тенис ли играеш вечер, че се чува туп-туп-туп..”. Вчера дойде и ни покани на имен ден (казва се Ваня, сигурно Иванка). Казах ù, че няма да отидем, защото жена ми трябваше да отиде до родния си град (на 30 км.), за да види майка си, която била нещо настинала. „Ами нищо де, ела самичък. То с мъжа ми иначе ще кукуваме двамата.” Те нямат деца, а нашите учат в София и двамата. Аз смънках нещо от рода „Ще видим, може и да се отбия”. Не мога да си кривя душата, но и аз малко от малко я загледах като мъж жена. Жена ми отпътува още към 14 ч., а в 17 аз бях на пазара за цветя. Купих рози за 10 лева и ги скрих под палтото, като се молих да не ме срещне някой съсед край блока. Слава Богу, влязох у нас. Минах през банята и седнах в хола. Реших, ако не се обади, няма да отида. Към 18,30 на вратата се звънна много леко. Отворих и я видях ослепително красива. В тясна, къса пола и блуза с къс ръкав, гримирана, косата ù бе събрана в опашка започваща отгоре. Трепереше на стълбите. „Хайде, де. Чакаме те” Не оставих много да ме канят. Като ù поднасях цветята, тя даде бузата се за целувка. Мъжът ù, дебел и охранен, бе се пльоснал в креслото и едва помръдна. „Айде бе, комшу, жената не иска да ми налива без тебе. Иска ù се да се чукнете... ха-ха-ха-ха”. Не се засмях на дебелашкия му хумор. Седнах на предложения ми стол, а на масата имаше какво ли не. Онзи работеше в НАП-а от няколко години. Вдигна си вилата, която бе една барака, на 2 етажа, направи си басейн, смени и колата. Сега караше нова „Мазда” на лизинг. Домакинята сновеше насам-натам и аз, волю-неволю, поведох разговор с него. За кратко време научих колко гадни са колегите му, как една „ама между нас да си остане” колежка нарочно се навеждала пред него, за да ù види прашките, как се уредил от някаква фирма и си купил чимове за градината на половин цена „бяха за някакъв аквапарк, но ги отказали, щото нещо не отговаряли на поръчаното, но аз ги взех. Даже не съм ги плащал още.”. Обръщаше чашите с уиски една след друга и със свободната ръка се тъпчеше като прасе. „Трябва да мина на диета. Нал’ тъй, ма?” се обърна към жена си и я перна по стегнатия задник. Тя нищо не каза, но като се наведе над мен, за да ми сервира поредната глезотия, гърдата ù се сурна по рамото ми. Почувствах аромата на скъп парфюм и свежа женска плът. Към 23 часа домакинът се напи порядъчно. Жена му предложи да гледаме някакъв филм. Обърнахме си столовете към телевизора. Усетих как ръката се плъзна по крака ми и леко го стисна от вътрешната страна. Членът ми се вдърви моментално. Тя сложи ръка върху него, а аз посегнах към бедрото ù. „Шттт” – сложи пръст пред устните си. Стана и ми даде знак, да я последвам. Аз безропотно го направих. В коридора тя ми каза да вляза вкъщи, но да оставя вратата отворена. Минутка след това тя влезе като сянка. Не светнах крушката и тя ме сграбчи в тъмното. „Ами ако се събуди?”, прошепнах в ухото ù. „Няма” бе отговорът. С двете ръце стиснах задника ù. Вдигнах късата пола и вкарах ръка между краката ù. Тя изхлипа от страст и ме захапа леко по врата. Посегнах към гърдите ù. Бяха твърди, сигурно защото не бе раждала. Замачках ги , а тя събу чорапогащника си и разкопча блузката. После разопакова члена ми, който изхвръкна от слиповете. „Ооооо” тихо възкликна тя, като видя немалкото парче, появило пред очите ù. Клекна и бързо го налапа. Аз я хванах за опашката и леко насочвах в ритъма, който най ме възбуждаше. Изваждаше го, за да го сложи между гърдите си и пак го налапваше. Вече трудно издържах. Затова я вдигнах, бутнах вратата на хола и я съборих на дивана. Зарових глава между краката ù. Забих език в мократа катеричка, смучех клитора ù, а тя се извиваше и пъшкаше страстно. „Искам те, искам те в мен” повтаряше, но аз продължавах да я ближа. Преместих език надолу и докоснах ануса ù. Усетих мощните тръпки по цялото ù тяло, ноктите ù се забиха в гърба ми, а виковете ù ехтяха в целия апартамент. Уплаших се, но не можех нищо да направя. След минута излязох нагоре и я целунах по устните. Тя ме прегърна силно. „Не съм свършвала така от години”. Взе членът ми и бавно плъзгаше ръка си по него. Аз я целувах по гърдите, а зърната бързо се втвърдиха. Усетих учестеното ù дишане. Сложих си пръста върху клитора и леко го разтрих. Тя повдигна таза си, премести ме върху себе си и остави члена ми да влезе в нея. Бе адски гореща и влажна. Изпъна се като струна и сви влагалищните си мускули. Членът ми запулсира с нея. Тогава тя сви крака и бясно завъртя ханша си. Бе като магия. Хапех гърдите, а ръката ми отново я хвана по задника. Тя го въртеше така, че членът ми почти не излизаше навън, но се триеше страхотно. После метна краката си върху мен и надигна таза си. Аз я хванах с две ръце за дупето и така я надигнах максимално нагоре. Имах чувството, че я пронизвам цялата. Уморихме се така, пуснах я на дивана, вдигнах единия ù крак като го преметнах през главата си. Изправих се на колене, а тя легнала настрани. Заблъсках яростно, бях хванал гърдите ù, а тя се вкопчи в облегалката на дивана. С ръце разтворих дупето ù и сложих пръст в ануса. Движех пръста си заедно с члена си, като притисках тънката стена между тях. Тя вече не хриптеше, а викаше. След няколко минути, тя ме спря. „Искам отзад, но никога не съм го правила”. Аз в първия момент не разбрах, легнах само зад нея и продължих да я чукам. Но тя го извади, протегна ръка и го насочи към ануса си. Не бях чукал в дупето и адски се възбудих. Близо минута не можех да проникна. Тя се натискаше към мен, но когато се опитвах да го вкарам, излизаше напред. „Боли ли те?” попитах. „Малко”, ми отговори. Така, лека-полека, го вкарвахме. Щом влезе главичката на 2-3 пъти, го вкарахме целия. Започнах бавно да я чукам, а тя триеше клитора си с пръст. Едната ми ръка я държеше за гърдата, а пръста си вкарах в путето. Сега притисках стеничката от другата страна. Тя се виеше и стенеше. Усилих фрикциите и стенанията минаха във викове. След секунди познатите тръпки минаха през тялото ù. „Не спирай, чукай ме” ме накара да усиля темпото, а и вече без това едвам издържах. Два–три мощни тласъка и спермата ми мощно изпълни ануса ù. Лежахме като леко го движехме, уморени и удолетворени. „Хареса ли ти?” най-после я чух да шепне. В отговор само нежно я прегърнах и целунах по врата. Лежахме дълго и май не ми пукаше за нищо. Отдръпнах се и станах да намеря някаква кърпа. Напипах слиповете си и и ги подадох. „Утре ще трябва да ти ги изпера” закачливо ми каза тя. „Сега как ще се прибереш”, попитах я. Защото от наконтената мадама от преди час нищо не бе останало. Блузата ù бе на земята в коридора, сутиенът ù бе скъсан, полата намачкана до неузнаваемост, гримът ù бе размазан, а за косата просто нямах думи. Но бе адски красива. Много по-красива от преди. На лицето ù бе изписано щастието. „Няма страшно”, ми каза. Обясни ми, че е сипала малко приспивателно в последната чаша ма мъжа си. „Той и без това спи като тъпан, но реших да се застраховам”. Обясни ми, но не бе и нужно, че с него била много нещастна и не ставало дума само за секса. Че, ако не били мангизите му, нямало да живее и един ден с него. Причината за това да няма деца най-вероятно била в него, но той не искал да отива на лекар. Често мастурбирала и това бил единственият начин да не забрави какво е оргазъм. Отворих външната врата, огледах се, направих ù знак и тя бързо излезе. Пътьом бързо ме прегърна и целуна. „Благодаря ти. Бе върховно.” отрониха устните ù и изчезна. Дълго стоях в тъмното. Запалих една цигара. Образът ù бе още пред мен. Исках да ù кажа, че и аз никога не бях преживявал такава нощ. Че тя е най-якото ми изживяване в живота и най-страстното приключение. Но нея я нямаше.
На сутринта излязох точно навреме, шумно отключих, а после заключих вратата. Площадката бе пуста. Нарочно се закашлях и се наведох да вържа обувката си. Натиснах копчето на асансьора, а когато дойде много бавно отворих вратата му. Нея я нямаше.

 

© Монсей Димов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Извинявам се, ако с писанията си съм подразнил част от аудиторията. Между впочем това е една истинска история. Краят? Като в живота, така свършва без край, без хепиенд. Този човек и до сега свързва сексуалния си живот само с тази нощ. Мисля, че още са си съседи, но поне според него никога повече не са го правили.
  • С Мъглата !!
    ...да не говорим за това, че лирическият и лирическата предизвикват единствено антипатия...
  • На мен ми хареса, само не разбрах много края, но като цяло е добро ;р
Предложения
: ??:??