25.03.2009 г., 13:24 ч.

Съвършен човек - продължение от книгата 

  Проза
661 0 1
1 мин за четене

- Обясни ми по-подробно, "Какво значи съвършен човек?"

- Съвършен човек значи човек с висша Добродетел. Такъв човек знае и може всичко. За него няма невъзможни неща, както вие сте свикнали да казвате: "Не мога." За търсещия и желаещия  не съществува това понятие. Опитът се натрупва чрез знанията, но не онези - елементарните, а тези, които могат да ви научат на полезни неща. Търсете хората, книгите и личните наблюдения, за да натрупате знания! Знания, опит и мъдрост, до които трябва да стигнете! Това е върхът на съвършенството. Това е върхът на гениалността. Тогава ще влезете във Висшето царство, Царството на Рая. А той може да бъде и на земята, стига да постигнете всичко това. За да разберете дали сте стигнали до там, трябва да изпитате своя праг на интелигентност. Всъщност, духовна интелигентност. Дух, значи ефирност. В тази ефирност има етерна прозрачност. А етерният човек е човекът на бъдещето. Той е този, който ще лети трансцедентално, т. е. чрез своято мисъл.

   Ето защо трябва да работиш много, за да стигнеш духовна интелигентност. Тя съчетава в себе си всички качества на Любовта. Тя е тази, която владее висшите енергии, а те са всички положителни качества у човека, овладял висшата Добродетел. До е първата нота от музикалната стълбица. Тя е основата на градежа. А всяка същност гради себе си сама, своето б - бъдеще, чрез р - разума, с о - обич, д -своите действия, чрез е - единение, т - топлота, е - етика и л - любов.

- Може ли  и аз да повторя? Началото до. Всеки гради своето бъдеще чрез разума, обичта, своите действия, чрез единение, топлота, етика и Любов. Това значи Добродетел.

© Мария Герасова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Напълно съм съгласен с почти всичко написано от Вас. Само не мисля, че може да се говори/пише за "връх на съвършенството", защото връх означава граница, а поставянето на граници означава ограничаване, което автоматично води до осакатяване на развитието.
Предложения
: ??:??