9.05.2019 г., 6:53 ч.

Тенденции към сентенции в сенките на седенките 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
479 1 5

1. Пролетарии от всички страни, съединението прави силата да бъдеш себе си.

2. Два остри камъка мелят евтино брашно и скъпи трици.

3. С какъвто си опонираш, такъв ставаш. След изборите.

4. Властта е като жена в полигамно общество, участваща в шоу "Размяна на съпрузи, прехвърляне на топки и жонглиране с горещи картофи".

5. Експроприация на експроприираните, балканизация на европеизираните.

6. Залудо гласувай, залудо не бери в гората гъби след дъжд в качулка.

7. Залудо ходú на работа в парламента, залудо не събирай бюлетини в чували. За конкурента.

 

 

 

8.05.2019

© Мария Димитрова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Разбира се, Таня, това може само да ме ласкае.
  • Харесаха ми, мога ли да те цитирам понякога?
  • Старая се, благодаря.
  • Благодаря, Мариана, благодаря, Дон Бъч, каква ти тук претенциозност, само забърках нова манджа с мечо грозде, само че този път от сентенции. Всъщност си бях поставила амбициозната задача всяка последна дума от предишната /от микса/ да бъде първа от следващата в едно изречение, но се получи само с първата сентенция и отчасти с втората. Всъщност никога не се получава точно както си го замислил. Нали съм си Брадвосекачка, дори като обединявам сентенции, разчупвам схеми. Усмивка.
  • Впечатлен съм. Хубави сентенции, остроумни, правдиви и лишени от претенциозност.
Предложения
: ??:??