15.03.2020 г., 17:47 ч.  

Тестват ни за трета световна война 

  Проза » Други
649 12 18
1 мин за четене

Случващото се с експеримента наречен COVID-19 представлява тест за евентуална трета световна война. Да разсъждаваме заедно на глас. Секретни военни лаборатории по цял свят работят върху създаване на мощни вируси за изтребване на рода чоловечески. Надпреварата помежду им, както и техните разработки, са направо ужасяващи. Коронавирусът е чисто и просто една от детските играчки, произведени от тези лаборатории. Към настоящия момент те разполагат с вируси-убийци, които могат мълниеносно да покосят цялото население на земното кълбо в рамките на една-единствена седмица. Разбира се производителите на тази специализирана блицсмърт разполагат със съответен антидот за нея. Те по никакъв начин не биха рискували своя собствен живот, ако отприщят бента. Земята се пренасели - факт и сигурно безсъвестни умове работят в посока за бързо редуциране на населението. Но да го изтребят до крак - това поне засега не влиза в техните сатанински планове. Защото това население все още им трябва за работен добитък. Това е единствената причина до този момент да не е "изпуснат" на свобода вирус-убиец от указания ранг. Остави ни само да се помолим на Бог това време да не настъпи в близкото бъдеще. От друга страна вирусът COVID-19 е "изпуснат" на свобода, както джина от бутилката, очевидно не случайно. Безусловно той е доста сериозна заплаха за здравето, която хвърля в паника и истерия цялото население на планетата. Силите стоящи зад този сценарий целят нещо. Не е толкова трудно да се досетим какво. Проверява се поотделно мобилността на всяка една държава. Сканира се нейната готовност да се справя с катастрофални ситуации. И тази важна информация служи за евентуален и не много отдалечен във времето световен конфликт. Съответният му Подготвител вече е все по-наясно срещу какво ще е изправен и с какви ресурси следва да разполага, за да пребори своите противници...А овцете се мятат обезумели в своите кошари в неведение за предстоящото заколение.

© Младен Мисана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Мисля, че има логика в разсъжденията ти, Младене! И аз имам подобни опасения и интуитивно усещане... Но място за страх и паника няма. Както е казал Господ, и космите на главата ни са преброени. Животът ни е в Божиите ръце. Трябва да Му се доверим!
    Благодаря, че сподели с нас.
  • Нетът е претъпкан с този COVID-19, телевизия, вестници, ето че дойде и тук Очаквах по скоро, че присъстващите чудесни писатели ще напишат втори Декамерон - паралелът е очевиден. Да припомня - Сборникът е вдъхновен от събитие, белязало живота на Джовани – чумната епидемия във Флоренция през 1348 година. Е, всички са карцирани по домовете и гадории и страхотии се изливат отвсякъде. Немога да повярвам, че някои са добавили такова нещо в 'любими' . Мястото за такива текущи приказки е в раздел 'журналистика' ... която не я чета.
  • Благодаря на всички прочели, оценили, коментирали, поставили в Любими, този скромен текст. Метеор, Приятелю, ти раздвижи духовете със своя изходен коментар. Бояна, наистина акцентът върху Бог е правилен. Дано Той ни помогне срещу това сатанинско изобретение. Желая на всички отрудени и почтени жители на тази страна и на света, да оцелеят в това катастрофално време, когато се сриват катедралите:

    https://otkrovenia.com/bg/stihove/zavryshtaneto-6

    Бъдете благословени, обичани и обичащи и не забравяйте никога, че не сме само тук и сега!: M&M
  • Както винаги до момента написаното от Младен разбуди умовете. Не бих искала да влизам в спор с никого. Това, което искам да кажа е, че има хора, които са преживели двете световни войни, както и третата, необявена - Студената война и са доживели до деветдесет и няколко години. Има и такива, които са оцелели от нацистките концлагери и също са доживели до деветдесет и няколко години. Известни личности са и затова ги знам. Те са оцелели според мен, не заради силна имунна система срещу зарази, не заради някакъв силен ген и т.н., а заради силния си дух. Ето, това е един компонент от човека, който има решаващо значение за оцеляването му във всякакво извънредно положение и не се среща при всеки, а само при онези, за които казваме: "Той/тя е личност!" Благословен ден за всички ни!
  • Е какво друго може да се крие зад загрижеността им освен страха да се заразят и те. Страх лозе пази, а вируса не подбира.
  • Не зная дали ни тестват и за какво, но човешката природа не се е изменила. Никога до сега управляващите не са се интересували от последствията за плебса. Та в тая връзка си мисля, че зад загрижеността за нас се крие нещо по- голямо.
  • Въртим, сучем, не можем да избягаме от Бога. Като стане напечено се сещаме за Него. Препатили знаят, на неузрелите им предстои. Може да не е днес, но със сигурност. Може да не засяга вас, а най-близките ви. Винаги в тази земя на греха идват някакви сътресения, да ни обрулят и да останем без ненужните си дрънкулки, човешки измислици. Оставаме оголени и останали по насъщното. И едва тогава започваме да усещаме истинските желания на душата си. Дай Боже всеки да намери тази комуникация с душата си и да я види без смокиновия лист на лицемерното „колко сме добри”. Ами не сме добри, грозни сме, греховни сме. Разплакани сме от своя ад, не от чуждия, каквото и да говорят съвременните философи и идеолози на безнравствеността. Тревожни сме от нечистата си съвест, от облягането си единствено върху човешкото. Покайте се! Така започва Евангелието, с това и ще свърши света. Дано осъзнаем своето съучастие в идването на апокалиптичните времена. И да се покаем. За да имаме надежда за отвъд!
  • Би било хубаво, ако светът ни е устроен така, че да е неподвластен на вътрешни атаки - насочени от самия него към самия него, но - уви... Засега човечеството се самонаранява... Аз като малка вярвах, че няма войни. Тъжно ми беше като започнах да осъзнавам, че има. Все още съм в процес на осъзнаване и умът ни не го побира това - защо е нужно... Случайно или неволно предизвикани, превенция срещу епидемии може да се направи, ако специално се организира структурата на социалното общество около тази цел - повече хигиена, на тялото и на ума... Защо човек, който знае, че е потенциално опасен, пътува... Въпроси и малко отговори, но е хубаво да видим и тази страна на нещата - човек е способен да наранява. Този текст ме замисли - случайности няма. Има някой виновен за лошото. Обичаят е да се нарича дявол. Обаче е трудно да намериш дявола сред милиарди лица. Ние ли сме виновни с бездействието си, някой зъл учен с умението си, или чистата случайност? Все пак и тя винаги е възможен вариант...
  • И друг път съм чувала фразата, че "живеем в интересни времена" - беше по повод бежанските нашествия и терористичните нападения неотдавна. По този начин разсъждавах на 5 годишна възраст - исках да има война, че да стане интересно. Поне четивото и разсъжденията по-горе, както и някои коментари ми бяха интересни, но не и случващото се.
  • Бъч Напомняш ми за великолепната теория, че ако затвориш стадо маймуни и всяка от тях има пишеща машина, има голяма вероятност някоя от тях да напечата .. Енциклопедия ( забравих точната книга) ... ами - така сме ние - седиме и мислиме и измисляме теории, истории, конспирации ... бутамме тук и там опитвайки ...обаче - ... има надежда, защото все пак .... мислиме и опитваме ..... Важното е да не преставаме ... вероятно за това еволюцията ни е поставила сега като 'Господари на Земята' ( все пак не е зле да се пошегуваме със себе си) .. Ще поживеем и ще видим ........... Важното е да се рита към вратата, все някой ще вкара гол !
  • Прав си, Младене! Сценарият е отдавна подготвен. Чакаше се подходящия момент за да бъде приложен в действие! Вероятно е всичко пресметнато и създателите на вируса знаят крайния резултат. Но понякога се случват изненади. Над Земята бдят и добри космически сили на Светлината, а създателите на вируса, които изпълняват повелята на княза не Злото, не знаят техните замисли. Така да се каже, освен войната в Сирия, е, или предстои, война между тъмните и светлите сили на духовно ниво. Дали ще се намери водач на светлите сили да отърват човечеството от онези, който чрез геноцид над пенсионерите с ниските пенсии, се явяват като съюзник на създателите на вируса?
  • Сега ние, щем не щем, вече нагазихме в специфична "тера инкогнита". И ще се наложи да си я утъпчем съвместно - изолирани уж, но колективно всъщност. Какви изводи и заключения ще се изведат накрая е трудно да се каже отсега. Тезата никак не е лишена от логичност, но колкото може да е на прав път авторът, толкова може и да не е. В такива ситуации обикновеният човек не разполага с достатъчно информация и затова е принуден да се облегне на собствени възприятия и анализ на установени факти (колкото ги знае) и от това да извлича. То е по-паянтово и от силогизъм дори - там поне умозаключаваш по зададени предпоставки. А тук ние дирим самите тях. То е като "обоснованото предположение" в правото - може да звучи разумно наистина, но пак си е само хипотеза, лежаща на субективна мисловно-оценъчна дейност. Ще видим. В интересни времена живеем. Наистина тестващи.
  • Да ви припомня Виденовата криза - доведоха хората до същия тип лудост, с тази разлика, че сега всеобщото мнение - Дайте Дружно Да Се Борим и Обединим, Като Се Скрием По Домовете Си ! Навремето имаше призив - За Бога братя, не купувайте! .. не обменяйте левчетата ... ! Единици сега призовават да се овладее паниката, защото вирусът е къде къде по слаб от предишните, но масмедиите подклаждат огъня с ежечасна статистика за нови заболели .. Атаката е повсеместна и тя е >>> Да се суспендират законите и правата, да се изпокрият хората и кукловодите спокойно да си натворят гадориите. Казаха - 80% от хората ще преболедуват тъй или иначе, затова пък в мелето много ще направят парички и още повече парички .. Пример >> За „Европейски щит 20“ идват 37 000 военнослужещи, за това учение ще бъдат внесени 14 000 военни превозни средства. Ей, но чакайте ПАНДЕМИЯТА обяви всички митинги за отменени … поради коронавирус . Щели да защитават Европа ... ама от кого?? .. Нещо за Държавния Резерв .. ?
  • Този вирус без съмнение е изпитание за човечеството. И мога напълно да се съглася с автора - това е предупреждение за нещо много по-страшно! Ако не слушате...! Паниката не трябва да ни завладява, но като имам предвид колко сме дисциплинирани...
  • Все повече човечеството забързва към Откровението на Йоан, а човеците загърбваме Господ.
    Нека благодарим на Бог, че ни има, и нека се радваме на Неговата безгранична любов и милост!
Предложения
: ??:??