1.12.2007 г., 21:40 ч.

ти си любовта 

  Проза » Други
2390 0 3
1 мин за четене

Любовта - чувството, което те кара да повтаряш на човека, когото обичаш, тези две думи "ОБИЧАМ ТЕ",  да го желаеш с всяка част от тялото си,  да гориш по него. Да! Любовта значи толкова много неща. Толкова много, събрани само в едно - в живота. Това си ти за мен, това си ти за мен, любов моя. За теб живея, за теб горя, за теб мечтая. Всяка нощ, всеки ден. Дишам, за да вкусвам теб. Ти си моят ден, моята нощ, моят живот. Моето слънце е твоята усмивка, моята луна - твоят поглед, моите звезди - са твоите очи.

А сега ти си далече от мен. Сега пиша за теб, за това, че те няма. Сега искам да съм с теб , искам отново да усетя допира на живота върху себе си.

Подари ми, една последна твоя усмивка и накарай слънцето да изгрее за мен за последен път.Погледни ме за последно и нека за последно луната да озари моя свят. И нека за последен път да видя небето и звездите - в твоите очи.

Нека за последно да съм жива.

© Александра Ангелова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ииповед от сърце!Поздрави!
  • Браво, Бубче! Емоцията ти се усеща! А това е най-важното, когато пишеш
    Поздрави!
  • Не е изявен особен личен стил ,напоследък в Интернет гъмжи от подобни...ъмм..,писания.Може даже да е копирано отнякъде.А това червено е досадно и много се набива на очи.Нищо лично, но не се усеща емоцията.
Предложения
: ??:??