27.11.2021 г., 9:28 ч.

Трансформърс или малкият и големият човек 

  Проза » Хумористична, Други
419 8 28
1 мин за четене



         Бебето плаче, когато го боли и когато е гладно. Големият човек прикрива сълзите си, когато го боли.
Изписани са толкова думи дали жената е уязвима, когато плаче и когато споделя болката си.     

         А мъжът? Бебето няма пол - всички бебета реагират еднакво. Защо никой не пита срамно ли е жената да плаче, а толкова трактати, стихове и песни са писани и изпяти за мъжките сълзи? И кога човек плаче пред другите? За да предизвика съчувствие,  а оттам и да спечели доверие? Да показва слабост, за да постигне целта си, манипулирайки така тези, които ги е грижа? Това ли ни прави големи хора?

          Това ли е "да превърнеш слабостта си в сила"? Защо по различен начин се гледа и тълкува поведението на жената и мъжа, а уж става въпрос за общовалидно за двата пола поведение: реакция при болка? Как и защо се научаваме да я контролираме и показваме по различен начин в различни ситуации? Защото от бебе (среден род) се превръщаме в полови същества. Защото прибавяме към живота си навици, мании, изисквания, критерии. Защото вече не ни задоволяват нуждите по дефолт, а трябва да се съобразяваме, нагласяме, угодничим спрямо околните и близките.  

           Поемаме отговорности, имаме задължения, блъскаме си  рогата в стени, борим се с вятърни мелници.

           И един прекрасен ден откриваме сайт за лично творчество и ставаме автори. Автори на въображението: представи,  желания,  мечтания, копнежи, стремежи, любов, болка: бягство от реалността на големите хора.

           И отново сме малки хора, но с интернет. Бебета с мишка или смарт в ръка. Само памперсът липсва. Дали?

😉

© П Антонова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Долче - радвам се, че си ме разбрала. Животът ни сблъсква с какво ли не. Въпросът е да съумеем да го приемем, за да го преживеем, и продължим.🧸гуш
  • Десет години гледах майка си на легло.Мога да давам безплатни консултации относно модели памперси по цветове, цени и прочие. Актуална и оригинална както винаги, Пепи.
  • Стойчо 😄 щом можем да виждаме незримото и да чуваме тишината, защо да не обяснявам необяснимото?
    Нали съм автор: преливам от пусто в празно само и само да съм в играта. Но не съм олимпиец! През 4 години нямам търпение да участвам това е разликата между автор и олимпиец
  • Пепи,защо обясняваш необяснимото?!
    Това не е ли като инстинкт за автентичност?
    И все пак, докосна в мен една тема върху която ме хвана неподготвен!
    Иде ми да се разхълцам от изненада!🤣Поздравления!
  • 🦂 Аз съм сериозна зодия, без отклонения, те са ми вродени 🐒 . За това пък разклонения... 😊
  • О Пепии , ние хората, животните , разстенията , камъните и т.н. всички участваме в един голям вселенски театър , в който много малко от нас си дават сметка , че ролите са разпределени мноооооого преди нашето псевдоосъзнаване ! Хайде да връткаме Енергията както ни е отредено - кой шут , кой цар , кой президент , кой дърво и да се радваме на разнородните си отклонения в "откровения" ! Усмих момиче ! Много ти ходи снимката на аватара с многообразието , което ти е дал дядо Боже!
  • Щом е задължително да се носи памперс в престижни сайтове, ще си сложа и ще бъда тиква с памперс.
    Роси, да знаеш сега, как плачат днешните мъже и стискат зъби.
    Затуй стоматолозите имат много работа.
    И очните лекари също.
  • "не можем да се скрием от света, а метър е част от него не от вчера" - ох, тоя тилифон! 😅 😅 😅 ама то да пътуваш в трамвая, да следиш спирките и в същото време да се правиш на автор в престижен сайт, да не е лесно! Тоя предател 👹 на 🎃 ме направи! А трябваше да е "скрием от света, а НЕТЪТ е част от него"

    РОСИ - ЕДНО време жена ревне, мъжът на дуел призовава, честта да ѝ защитава, а сега обратното - "малко бой си яла, де капризи де!", и всеки вика "Ти я вземи!"

    МИНЕ - че кой те вижда, че си в памперс? 🤐 Другите да не мислиш, че не са? Ама си траят.
  • Пепи, 😁 разсмя ме! Много харесвам чувството ти за ирония и самоирония! Те днешните женски сълзи , като сълзи ли са!? Едно време само как плачеха жените, а мъжете стискаха зъби, а днес жените стискат зъби и плачат от инат. 🙂
  • Танче, Мине - 🌹
    Станчев - е аз що съм тука? 😉
    Шегувам се, не можем да се скрием от света, а метър е част от него не от вчера. Затова всеки да си го ползва максимално според нуждите си. А емоционалните особено в тоя затворен свят всеки ги има
  • Тук каквото и да каже човек за сълзите и поведението всичко ще бъде вярно. Животът е многообразен именно защото хората са различни и мотивите им за поведението са различни. Има място за всички и на човек му е приятно да получи признание. Затова не разбирам обвиненията, че един автор се стреми да разшири аудиторията си. И при бебетата е същото - откриват света и искат да са в центъра на вниманието.
  • Те и памперсите няма да се забавят, Пепи, дорде се наримуваме, дорде се надхитруваме, току виж сме седнали в някой и друг памперс, само, че вече няма да ни делят на мъжко и женско, как ме накара да си представя картинката и ми стана весело!
  • Plevel (Силвия Илиева) - 🦂 ние не сме порода, явление сме ние!
    За лазаня не, обаче ще си направя едни спагети болонезе набързо, благодаря ти много! ❤️
    Просто е - опитвам се да оглеждам нещата от вси страни, а и пълно е в мрежата с лични изповеди, болки, драми, предпочитам да споделям усмивки
  • Ох, така се смях преди малко, още ме държи. Няма да казвам защо, Пепи 😘. Иначе, реалността е това, което чувствам. И те поздравям за темата. Харесва ми, че винаги си обективна и иронична. Майка ми е скорпион, като теб и малко съм придобила от нея. Даже не много малко. Затова те черпя с едно парче лазаня за есето. Само едно! 😁 Ето ти го на екран(за малко).
  • Според ЕС 😅
    Мислех го сриозно и така го започнах, но щеше да стане дълго, затова го избих на хумор и завих към сайта
    Владо - вече и децата се кръщават с имена , ставащи и за двата пола, та един ден като си го изберат, да не си го сменят: Ники, Томи, Тони, Боби, Алекс
  • Не разбрах тезата, но ми хареса стилът. Бебетата имат пол още преди да се родят - поне според видеозона. След това вече добиват право на пол - според Европейския съюз. Щели да се разпознаят в многообразието на сърбежа, дето шантажира гениталите им. А за сайта: бягство е, да. Но се надявам да не е бягство от реалността, а копнеж към нея. Това, разбира се, е тъпо - вятърни мелници вече няма. Но ми хрумна, защото Дон Кихот е жив. Слава богу, не ползвам смарт телефон - уврежда с вибрациите си книгите в библиотеката ми. Поздрави. Отивам да си сменя памперса.
  • Жабокът (ВИ) - това не е мъж, това е Герой!
  • А средно бебе е мъж, на който му е дошъл умът в главата и се гледа сам.
  • PetarStoyanov (Petar stoyanov) - голямо бебе е жененият мъж: намерил си жена да го гледа, а малкото бебе е мъж, който още живее с майка си
  • Ох добре, че е сайтът,... иначе така щяхме да си седим намокрени даже и С или В памперс.. А как да определим понятията '' голямо бебе '' или ''малко бебе ''
  • Да,слёзы все одинаковы без пола и возраста, хотя, может быть слёзы от смеха постарше...
    Отлично Пеппи!
  • Глупости, малкото лимонче, като порасне е лимон, а като удъртее е лимонище.
  • troia (Катя Иванова) - малкото лимонче как се нарича, когато порасне голямо? - Скрита лимонка!

    жаб - 😅
  • В големият човек винаги живее и малкият човек. Памперсът е подробност. 😄
    Ех, Пепи отдавна съм забелязала, че всичко забелязваш.😉
  • 😅 Наде!
    Жабло - ти си извънНАДземен! 😅
  • Точно затова пишем, Пепи (поне аз), защото иначе памперсът ще е най-малкия проблем. Арсеналът включва от най-безоибдното - тиган, до Калашников. Мога да плача за дреболии и да стисна зъби, всичко мога. Е, вива интернет!
  • Пепи, нямам памперс
Предложения
: ??:??