7.02.2009 г., 8:08 ч.

Трудна победа 

  Проза » Хумористична
753 0 1
2 мин за четене
   Драги телезрители, нашите камери се намират на автобусната спирка, от където  директно ще ви предадем квалификационната среща по модерно ръгби, между нашия така симпатичен и енергичен отбор "Чакащ пътник " и "Автобус номер девет".
   За първи път в българския спорт ще дебютира, Весела Будилкова. "Мачът ще се играе на хлъзгав терен. Над главите на състезателите се извисяват сиви облаци и падат едри дъждовни капки. Неблагоприятното време способства да изкара играчи и зрители от нерви.
   А това са няколко ръгбисти от "Чакащ пътник," да загрявят по лек, спортен екип. Между тях е Зевзеков, който се откроява и се чува: "Айде бе, докога ще чакаме?". Но думите му не стигат до главния съдия.
   Сега обективът ни е насочен към останалите състезатели. И в този момент, се задава противниковият отбор. Пенев се възмущава: "На час по лъжичка!"
   Вече двата отбора са лице срещу лице. Начален сигнал и ръгбистите на "Чакащ пътник" започват атака. Пиронков избутан от играчите си, лети към първото стъпало. Петицата от противника грубо го рита в ребрата и той пада върху терена. Възрастен зрител крещи: "Грабвайте телата!"
   Някой беше скъсал всички копчета, от шлифера на страничния съдия.
   Внимание, само трима играчи успяха да пробият противника, а останалите
продължиха атаката. Опасно положение. Обрешков си търси портфейла, но е останал някъде сред зрителите. Момент, момент, в центъра на игрището нещо става! Това е Рахатлъков. Ама защо стои така равнодушно? Лелката от "Автобус номер девет"размахва безпомощно пазарски чанти. Над главите на състезатели и зрители, летят патладжани, домати и чушки. Наново опасно положение... Грамаден домат удря Кантарджиев по тила.
   И в този момент съдията дава край на първото полувреме.
   След кратка почивка от петнайсет минути ще продължим нашето предаване.
   Драги зрители, продължава срещата по модерно ръгби между "Чакащ пътник" и "Автобус номер девет". Нашите камери са на спирка "Тримонциум". Сигнал и в нападение влизат още трима играчи. Внимание! Бабанчев грубо рита Пантов по глезена и той замахва заканително с юмрук. Съдията показва червен картон и свири дуспа.
   А сега нашите любимци са образували кордон на пет метра от противниковата врата. Внимание, разместване и едно изгодно положение беше пропуснато. Да си отдъхнем за малко! В този момент двама малки състезатели от "Автобус номер девет" са в отбрана. Единият, понесен от атаката, лудо се мята върху краката на Пиронков, а другият, подет от тройката на "Чакащ пътник", прави акробатични скокове във въздуха.
   Внимание, лети към вратата и се намира в прегръдките на Рахатлъков.
   В този момент съдията дава край на мача.
   "Автобус номер девет,"се намира на последна спирка.
   Въпреки критичните положения и минимални загуби на портфейли, зеленчуци, копчета и бримки по чорапите, така очакваният гол не беше отбелязан. Да се надяваме, че в срещата реванш, двата отбора ще се реабилитират и мачът ще завърши в полза на "Чакащ пътник".
   До нови срещи, драги телезрители.
   Предаването осъществи Весела Будилкова.

© Мария Герасова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Много интересно описвате родната българска действителност. Ако нищо друго не променяме, поне да се посмеем. Смехът е здраве.
Предложения
: ??:??