10.04.2008 г., 7:59 ч.

Tъмен Коридор 

  Проза » Други
1091 0 2
1 мин за четене
Бягам наранен в тъмен коридор от изгубени чуства. Попаднал в клопката на суетата. Може би вече изгубих всичко, щом не виждам светлина в този коридор. Може би съм грешал за всичко станало. Може би моите думи са една грешка, но може би с тях съм искал да покажа как се чуствам, каква болка изпитвам. Може би за това, което виждам всеки ден - хора, щастливи заедно, щастливи от малкото, което имат. Питам се дали и аз някога ще бъда като тях, дали и аз ще намеря моето щастие, защото съм уморен от нещастието, с което се боря постоянно. Измъчвам се прекалено много от това, което става. Искат да се усмихвам, но вече съм уморен да показвам фалшивата си усмивка. Все още съм човекът, който бяга от реалността. Все още се опитвам да те намеря там, където ме остави - на една пътека, сам под дъжда. Болката отдавна е преминала, но споменът никога няма да си отиде. И така, оставам болен без теб. А твоята любов беше най-голямото лекарство, най-голямата сила, която ме зареждаше да продължа. Сега просто стоя в един ъгъл -  свит, забил глава в коленете, плачейки, нямащ на кого да споделя това, което ме боли. Така и никоя не протегна ръка след теб. Така и никоя не пожела да види колко силно мога да обичам. Всичко това го прочетох в този коридор, написано с болка от това, което подтискам вътре в мен. Моите думи са моите чуства - изгубени някаде във вечността.


© МиТаКк Митев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Защо ли си мисля, така сякаш аз съм го писала... интересно е да го чета и близко до мен!
  • Знаеш ли, аз вървя в този коридор вече няколко години. И аз бях спряла да виждам светлината, но тя си е там и ако продължаваш да вървиш напред, рано или късно винаги я откриваш отново. И не си мисли, че никой няма да ти подаде ръка. Ще срещнеш много хора, някои от тях ще ти подадат ръка и ще останат, други ще си тръгнат след време, просто така е устроен живота...хората са различни и затова понякога пътищата им се разделят.
Предложения
: ??:??