18.01.2009 г., 23:00 ч.

Усетих я!!! 

  Проза » Писма
1122 0 4
1 мин за четене

Усетих я!!! Най-накрая и аз разбрах какво значи истинската любов. Дори не вярвах в нея... Не мислех, че наистина съществува. За мен тя беше просто легенда...

Но ето!!! И аз я усетих... Разбрах какво е чувството да ти пърхат хиляди пеперудки навсякъде и да не знаеш как да реагираш. Чудиш се дали трябва да се смееш или да плачеш от радост. Чувстваш се неподготвен и слаб. Защото всеки е слаб пред силата на любовта. Не напразно е казано, че именно истинската обич ще спаси света. Сега и аз го осъзнах. Просто никой и нищо няма значение. Важно сме само аз и Той. Моят красив принц, който успя да ми покаже какво значи да обичаш. Какво значи да чакаш всяка среща с умиление и на раздяла да плачеш.

         Всяка следваща среща ще бъде по-красива от предната... По-невероятна и по-запомняща се... А до тогава... Сърцето трябва да се справи. То е преживяло много и знае, че ще настъпи момент на радост. Защото след дългата мъка и тъга винаги се появява лъч надежда и щастие... Нека любовта бъде вечна!!!

© Зорница Маринова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • как ли са ме търпяли родителите ми ... как ли ни търпят ... по възрастните ...

    като малък виждайки движещата се "сама" количка на батерии и реагираш - бууу бу и се хилиш
    на 7 отиваш на училище и си очарован
    в пубертета се сблъскаш с любовта ... и пак си ентусиазиран ...
    и после нещо друго и пак и пак ...та до смъртта... та сигурно и след нея ...

    няма лошо ... то това е идеята на писането да отразиш сблъсака си с околното ... ама ... все тая...
    любов да има ...
  • Любовта не е нито наивна нито банална - само чистото сърце може да усети красотата и да се отвори за любовта! Браво Зори - запази любовта в себе си, защото тя грее по-силно от всички звезди и стопля по-бързо от всяко огнище!!!
  • Важен е оптимизма! Браво чудесно е да срещнеш някой щастлив Успех ти пожелавам от сърце
  • Наивно и банално... Хубаво щеше да е ако приказките се сбъдваха, но уви. Не лети прекалено високо, за да не боли много когато падаш. Не, че ти го пожелавам, но в реалния живот става така.
    Все пак ти желая да преживееш всеки миг като за последно с твоя човек, и не позволявайте ежедневието да убие вас и чувствата ви!!!
Предложения
: ??:??