20.07.2021 г., 23:53 ч.  

Услуга за услуга 

  Проза » Хумористична, Еротична
946 8 6

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

1 мин за четене

- Бат Рашко, бат Рашко! Възмутена съм, възмутена съм до смърт! От какво бе, Нешкова? От какво си толкова възмутена? - съпричастно реагира Рашко Бойков, когото всички смятаха за справедлив и деятелен човек. И възмутената Роба Нешкова мислеше така за него. Ще изслуша човека, ще му влезе в положението и после хоп - праща сигнал в прокуратурата. Но преди това винаги здраво сплашва обидчика. Та реши да си каже всичко Роба Нешкова. Стисна зъби и продължи:   - Бат Рашко, искам да ти се оплача от Борис Бойков. Той не е мъж! Не е мъж!!! - Ама защо бе, Роба, него много жени го харесваха, а ти изведнъж обявяваш, че не е мъж. - Не е бат Рашко. Какъв мъж е, щом му се предложих по всички правила. Бяхме насаме и дори чисто гола останах, а той си пие питието и не поглежда към мен. Пък аз умея да прелъстявам мъжете, бат Рашко. Тренирала съм тялото си. Гъвкава и привлекателна съм. През обръч минавам. Виж, харесвам много Радо Руменов. Той никога не ми е отказвал. Той за мен е стопроцентов мъж. Препоръчвала съм го и на много мои колежки и всяка от тях твърди, че е мъж.   - Ех, Нешкова, разбирам болката ти. Напоследък много жени се оплакват от Борис Бойков, че вече не вършел работа. Майки протестърки са му се предлагали една по една, разголили прелести от палатките, а той дори не ги поглеждал. Лошо, много лошо! Ще  разгледам внимателно сигнала ти, Роба. Ще си поговоря аз с него на 4 очи, като мъж с мъж, пък после може да стане и по-дащен. А ти желаеш ли го силно?
- Много силно. Много силно го желая, бат Рашко! Нощем огън гори слабините ми. Ама вече и вибраторът не ми помага, въпреки че си купих черен Мамба - най-големият размер.
- Добре, Нешкова. С теб сме стари приятели. Считай, че въпросът ти е уреден! - каза на раздяла Рашко Бойков и за миг съзря щастливата и благодарна усмивка на Роба Нешкова през процепа на затварящата се тежка врата. И през същия този процеп проехтя неговият глас. Ще дойде ден и аз също ще поискам от теб една услуга. Но по-добре е този ден никога да не идва!
 

© Младен Мисана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Младен!
    Ама, те как идват: отзад-напред или с вдигнати поли,без прашки?!
    Време е да запушим пробойните на кораба!🤣
  • Благодаря на всички за прекрасните коментари, скъпи приятели и колеги по перо. Благодаря също и на оценилите и поставилите в Любими този текст.

    Днес слушах дебатите в 46-тото НС за Росенец и що да чуя. Мутрите на Иво Прокопиев в лицето на една партия представяща се за ново начало в политиката и мутрите на Меди Доган имаха челен сблъсък. Виждам този парламент - "много баби - хилаво дете". Той себе си не може да спаси от раздори и междуособици, та камо ли да е спасител на нацията. Гротеска на квадрат!

    П.П. Да не говорим за партията: "Изправи се БГ. Идваме!", която при следващата мимикрия на името си вероятно ще се казва: "Наведи се БГ /за да не кажа по-нецензурното.../. Идваме!"
  • Ами какво да се прави и ТАКЪВ НАРОД ИМА ?
  • Младене, много ми е интересен размахът ти, така да се изразя… пишеш много красива и смислена поезия, пишеш математически текстове (които винаги чета със силното желание да си размърдам мозъчните клетки), пишеш политически насочени текстове… общо взето, силно съм впечатлен!! Много ти се възхищавам! 😊
  • Ама, чакайте бре,хора!
    Май напредна Роба-
    що години тя натрупа
    с акробатната си трупа?
    Още с топки и бухалки,
    ленти и близалки...
    Поздравления за творбата, Младен!
  • Рашко Бойков умее да фабрикува доноси, само за това го бива, много добре се е получило! Поздрав за идеалната хрумка, Младен!
Предложения
: ??:??