27.11.2013 г., 15:34 ч.

В офиса всичко е под контрол 

  Проза » Други
609 0 0
2 мин за четене

Минаха около два месеца, откак Отлагане се уволни. Бяха много добри приятелки с Немипука, така че не можеха да не си тръгнат заедно, след като Немипука беше изритана от екипа... И не можете да си представите колко добре се отрази това на работния процес!

 

Вечно неприветливата Есен тази година се усмихваше повече от всякога и угаждаше на всички наши желания. Дори получи повишение в длъжност „Циганско лято“. Представи се невероятно, отвъд очакванията на целия екип. Бившият ни кадър Дисциплина се върна на работа, привличайки в екипа безценния График, който улеснява живота ни до такава степен, че на Айляк му остава доста време да прави фирмени партита.

 

Тези дни посрещнахме с аплаузи в екипа и Зима, която май не се беше чувствала толкова добре приета от цяла вечност. Но тази година вече всички знаем, че щом Зима дойде, остават броени седмици до смяната на Пролет. Само дузина или нещо такова... Затова се стараем да не претрупваме Зима с негативните си емоции – знаем, че е старичка вече, леко дементна, капризна и способна да ни вгорчи живота. Ще имаме малко търпение и ще я поддържаме в добро разположение на духа;)

 

Досадната колежка Липса май се е оттеглила завинаги, или поне не се е обаждала от над година време. Дано не я назначат пак шефовете, че съсипва работната атмосфера. Вече всички ни е леко страх да не се наруши хармонията в екипа – може би защото въпросната хармония е идеална. Свободно време се разцепва от радост, че Гузна съвест не му виси на главата, Задачи върти педалите с пълна сила и с точност на швейцарски часовник, а за поддържане на офиса назначихме новата млада и кръшна колежка Уют, която не ни крещи като предишните чистачки, ами ни шепне сладко как да си направим фън-шуя по-красивичък. Само Оставка липсва за пълен рахат.

 

Няма по-щастлив шеф-отдел от мен :) Толкова съм доволна от работата на всички звена, че и премии бих им дала :) Честит първи сняг, колеги ;)

© Ксения Соболева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??