2.08.2006 г., 16:35 ч.

В търсене на изчезналата девственост – Част 2 

  Проза
1507 0 0

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

8 мин за четене


Дефлорацията : невъзможна

Още знам какво направи миналото лято

 

-Извинявай, че закъснях, доня Милка!-опита се да смени темата Асен Джуниър III.  Знам, че с това наруших патриархалните традиции на фамилията, но бях принуден да изгледам продълженията и дузпите на финала за Митьо Пищова Cup.

-Кои играха?-заинтригува се мама Милка, която беше страстна почитателка на древната игра.

-Ужас (Присово) и Мамут (Бутово)!-ентусиазира се от проявения интерес Асен Джуниър III. Навярно знаете, че нашата фамилия инвестира 30 бали памук в спонсорство на финала на Хотница Стейдиъм. Затова присъствието на член от фамилията бе наложително. Тъй като баща ми беше твърде зает с откриването на новата производствена мощност на фабриката за басмени кюлоти deluxe в Поликраище се наложи аз да наблюдавам сблъсъка на футболните титани в битката за северозапада. Щастлив съм,  че любимия отбор на поколения гайтанджии-Ужас(Присово) победи драматично с изпусната дузпа.

-Много се радвам. -процеди през зъби дон Чаво, който бе заложил на Еврофутбол 3 торби цимент от завода в Златна Панега за победата на Мамут(Бутово) при коефициент 16 с handicap за 2:1. Той, обаче, премълча този факт в името на крехкото примирие. Дъщеря му трябваше да бъде дефлорирана тази нощ, дори ако той самият трябваше да се нагърби с тежката задача.  

-А как върви ембаргото в Хотница, дон Чаво?-върна топката Асен Джуниър III.

-Всичко върви по план. -Блеснаха очите на стария дон, като след три чашки от любимия му коктейл „Дюлгер”. Докато още има сила в десницата ми, нито една тоалетна чиния няма да бъде внесена нелегално в Хотница. Неуките плебеи вече трети месец се изхождат в дупки и чакат Бойко Борисов да ги запълни, но аз ще остана непреклонен.  Капиш?

    Инженер Боян преглътна буцата заседнала в гърлото му. От цялата фамилия само той осъзнаваше, че това безумие трябва да бъде прекратено, тъй като вече четиридесет дни газеше до колене в отходните води на хотничани, съжалявайки, че не може като Мойсей да вдигне жезъла си и кафявата субстанция да се раздели пред него. Лайняният Армагедон сякаш му идваше в повече. Но явно обидата на дон Чаво, че офертата на „Жилстрой” за зареждане на “Praktiker” (Хотница) бе пренебрегната за сметка на тази на конкурентите от „Главбулгар Тенча Проект”, все още не даваше на сърцето му да се размекне.

     Старият дон тръсна глава, за да отпъди мрачните мисли и понеже прецени, че разговорите за бизнес са приключили, вдигна дясната си ръка и три пъти удари по масата с тежкия си златен пръстен символ на могъществото на Фердинандови, върху който с елфически писмена бе гравирано „Жилстрой” на мордорски. Следвайки предварително уговорения знак, вратите на горния етаж се разтвориха и на стълбите се появи очакващата да бъде дефлорирана. С величествени стъпки тя бавно заслиза по стълбите, върху които нейните приятели и духовни водачи пророчица Цанка и гаутама Киро бяха разстлали персийски килим с цвета на първата капка коитална кръв, изтъкан от прясно наболите бради на млади карталски козленца. Цялото семейство затаи дъх при внушителна гледка. Дъхът на Асен Джуниър III се учести. Той бръкна в задния си джоб и скришно глътна шепа хапчета на билкова основа от вълшебното чудо на доктор Мангалджиев, помагащи при аритмия, ерекция и разстройство

     Тържественият момент бе помрачен от лек инцидент. За зла прокоба, вървата на левия цървул направен от нещавена, но прясно епилирана с Brown свинска кожа, дар от доня Анелия, се закачи в конеца от стърчащия от интимностите й тампон. Всички с ужас наблюдаваха как единствената щерка на дон Чаво полита в смъртоносен скок надолу. Най-съобразителен от всички се оказа Асен Джуниър III, който припна чевръсто като гергьовско агне и самоотвержено успя да улови любимата. Готическата тежест на задните й части и част от любовните й дръжки го накараха да залитне опасно за секунда, но грубите му, покрити с мазоли от дългите тренировки в очакване на мига на дефлорацията, ръце, пренесли не една бала памук успяха да удържат напора. Фамилията ахна с облекчение.

     Ръцете на дон Чаво стиснаха здраво лупарата. Обиграният дон бе заподозрял атентат. Той много добре знаеше, че дарителката на цървулите, подвизаваща се с фолк псевдонима Аналия, наскоро бе сключила брачен съюз с мургав павликенски предприемач и производител на слънчоглед,  за който се говореше, че е вещ в изкуството на вуду магията. Жителите на околните села разказваха легенди как с помощта на кръв от черен брадат коч, заклан на Великден, съпругът на Аналия се издигнал в йерархията до областен координатор в ромската фракция на „Атака” в родното Павликени(дошъл съм за нещо сухо. За хубави хора). След кратко размишление дон Чаво отпусна петлето на пушката, тъй като мъдро прецени, че няма достатъчно доказателства срещу сплитащия брадата си на расти шаман, потомък на Джипси Кингс и Софи Маринова. Асен Джуниър с облекчение свали прелестите на любимата си на пода. Дъските заплашително изскърцаха, но устояха. Под одобрителните възгласи на фамилията и звуците на Менделсоновия марш в cover на Ванко 1 и Куку бенд младите закрачиха към половия кабинет. По пътя очакващата да бъде дефлорирана тихо си припяваше припева на песента на Тони Дачева и Найден Милков по фрагменти от текстове на Юнг и Киркегор, носещ гръмкото име „Само да те гепна, универсума щ’и цепна”. Устните на Асен Джуниър III пък мълвяха тибетски мантри за подпомагане на ерекцията и преодоляване на вредния ефект от брома, щедро получаван с шепи в казармата за предпазване от упадъчни влечения към аналните прелести на собствения пол.

     Зад тях, семейството стискаше палци за успех на мисията,  а мама Милка и пророчица Цанка трескаво разлистваха съновника, за да разгадаят вещия сън на прорицателката. След като видяха обаче, че появата на духа И-дзин в съня съгласно семейния класификатор на Бернхайм, апроксимира дефлорацията чрез интерполационния полином на Лагранж, търсещ най-малката грешка при изчисление на дисперсията на случайната величина с лебегова мярка нула, те се успокоиха. Мама Милка, която бе вече твърдо уверена в успеха на дефлорационния метод, се запъти към коптора н циганката Мусайбе, за да вземе обратно дадения под наем боб за врачуване.

     Вратите на сакралния нужник изскърцаха. За дон Чаво това бе звукът на затварящ се ковчег, който погребва девствената му дъщеря и от който като птицата феникс щеше да възкръсне една нова хетера, която според предсказанията на Нострадамус ще удави цяла централна България в похот, кръв и семенна течност.

     Междувременно, нещата в половия кабинет не вървяха на добре. Чувствителните ноздри на издънката на клана Фердинандови доловиха непознат и неинтегриран в редицата на благовонните величини тренд, осцилиращ на кратки, нискофреквентни флуктуации откъм потурите на Асен Джуниър III. Тя си припомни, че не твърде интелигентните й роднини назоваваха този нюанс с пейзанското наименование мандра. Мисълта, че този лактус бацилус булгарикус ще се насочи право към прясно измитото с Domestos (милиони микроби ще умрат) лоно на непорочността й, я накара да потръпне. Доловил колебанието в очите на любимата, Асен Джуниър III мъдро се почеса по чатала. Това му помогна да осъзнае същността на проблема. Тъй като един представител на текстилната индустрия винаги трябваше да е подготвен за всичко, той бръкна в последния изход на правото си черво и извади от там контрабандно прекарания ароматизатор за тоалетни, производство на „Кора Фарм”-Велико Търново, и напръска мъжествеността си с него. Дефлорацията можеше да започне.        

© Сибин Майналовски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??