14.02.2008 г., 15:27 ч.

Валентин, Трифон и ребрата им 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1269 0 7
2 мин за четене
 

 

ВАЛЕНТИН, ТРИФОН И РЕБРАТА ИМ

(не съвсем сериозно)

 

ПРЕДУПРЕДЕТЕ ГО

Ако Вашият съпруг реши да празнува Трифон Зарезан, предупредете го, че когато се върне, ще бъдете на гости на съседа Валентин.

 

НАПОМНЕТЕ МУ

Ако Вашият любим Ви напомни, че любовта на мъжа минава през стомаха, напомнете му, че любовта на жената минава през гардероба.

 

УТЕШЕТЕ ГО

И във Вашия любим, както във всеки друг, се крие едно дете. Колкото по-малко е то, толкова по-често се насира. Утешете го, но ако е поет, в никакъв случай не го перете! Прането е най-прозаичното нещо, а поетите ненавиждат прозата и няма да Ви го простят.

 

 

РАЖДАНЕТО НА ЛЮБОВТА

В тъмнината може да се роди грях, но любовта се ражда на светло.

 

Никоя жена няма да се влюби във вас, когато й казвате, че е грозна, а само блондинка би могла, когато й казвате, че е глупава.

 

 

ОПАСНО ПРИ ВЛЮБВАНЕ

 

Ако сте във вода до колене, очите трябва да са на тила, защото задните части са открити.

Ако сте в небе до колене, падането надолу с главата от високо е неизбежно, а последствията - ясни.

 

 

ЛЮБОВ И ВЪЗПРОИЗВОДСТВО:

 

 

ВЗИСКАТЕЛЕН

Беше толкова взискателен към себе си, че не искаше да се възпроизвежда.

 

САМОНАДЕЯН

Беше толкова самонадеян, че реши, че си струва да се възпроизвежда.

 

БЕЗОТГОВОРЕН

Беше толкова безотговорен, че не правеше нищо друго, освен да се възпроизвежда.

 

 

© Даша Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??