25.09.2007 г., 8:47 ч.

Варна 

  Проза
959 0 20
2 мин за четене

Сещам се, че като бяхме във Варна и си разпивахме на терасата в готиния ресторант, момичетата ми разказаха за рождения ден на Пинче. Колко хубаво си изкарали, какви снимки си направили. И за мъжа й - Мартин.
- Много е готин мъжът й! Съкровище! Няма много такива мъже. Като си легна Пинче, той ни попита къде има магазин, та сутринта да й купи кафенце и цигари, защото тя не можела без сутрешното си кафе с цигара.
- Леле какви мъже има! Направо да й завиди човек!!!
  Това го казвам аз, толкова разнежена от разказа на момичетата, сякаш са ми разказали приказка за принца и принцесата, която се пише в момента. И изведнъж поглеждам мъжа ми. Той се е ококорил, милия. Очичките му ще изхвръкнат. Гледа и не вярва ни на ушите, ни на очите си. И тъкмо да му кажа: „Ей, виждаш ли какво правят хората за жените си?", и се усетих.
- Мило, ама той й купува и цигари с кафето, а ти не винаги ми купуваш цигари, пък! - и за да няма време да отреагира, продължавам. - Момичета, аз говорих след рождения ден с нея. Тя ми каза, че ако някой й беше казал, че ще празнува рождения си ден със съвсем непознати хора, сякаш е отраснала с тях, нямало е да повярва. И ме впечатлиха думите й:
- Мога да кажа, че това е, може би, най-хубавият ми рожден ден. Толкова съм им благодарна и толкова много ги обичам!
  Странно нещо е живота.
  Моите приятелки ми се разсърдиха, че не отидох с тях на море. Даже не ми говориха цял ден. Проревнуваха. „Защо Варна? Те по-важни ли са от нас?!"  Интересното е, че аз също се чувствах така, сякаш съм с най-близките си хора. Забелязвам, че се създаде такова приятелство, точно като една напитка, която ти дава крила. Усеща се, че си влияем положително. Заразяваме се един друг. Пишем по-добре. Чуваме се по телефона за съвет, за да споделим нещо, да се посмеем от сърце. Излизаме все по-често на срещи. Ходим си на гости семейно и поединично, чат пат. Усещам, че започвам да се пристрастявам към вас, а това е много лошо, защото...Аз всичко правя като пред разстрел, като за последно. Ям като за последно, пия по същия начин. А какви други неща правя като за... световно! Плетките имам предвид. Какви шалчета излизат изпод пръстчетата ми... Време беше за реклама. И пристрастя ли се... жален ви сайт, така да се каже. Ще има да пиша, да коментирам, да пиша по три пъти на ден, точно като една друга реклама със мляко и захар. Та чак ще ви втръсна и ще искате да се разведете с мен, но няма да ви дам развод. Така да знаете! За сега удържам фронта. То не че ми дават да влизам всеки ден да чета. Я приятелките искат да се видим, я внучката е у нас, я ме домързи малко. И мен понякога ме мързи, вие какво си мислите?!  Сърничка, плетки, ама и аз съм човек, нищо че съм жена, при това каква? Истинска, я, като една друга банка.
  Та ето такива хубави неща стават по света и у нас. Първо във Варна, после и в други градове на Европа.
 


© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Наистина е така, Чар!!! Другия път с нас!!!
  • интересни преживелици
  • Има от кого да се уча. Няма да посочвам с пръст, защото е неприлично. Сещай се, Пинче!
  • И пристрастя ли се... жален ви сайт, така да се каже.

    !!!!!!!!!!!!!!!*

    Разстрелваш със смях.

    благодаря ти.
  • Петинка, магия е защото тук е фрашкано с магьосници, феи, принцеси, за по-кратко - красавици неземни!!! Целувки за теб, прегръдчице вълшебна!!! Етчи, терапиите са наложителни! Аз лично не мога без групова...терапия. Анна и комуната все повече се увеличава, което си е добре!
  • Креми и аз те обичам и силно те прегръщам!!! До събота, когато ще те намачкам на живо на нашите екрани!!! Нели, първо Варна казах, после и други градове на Европата. Бургас и бургазлийки са на ред!!! Стами, задръж!!! Сега у село събираме пари за самолет и ще долетим където и да си. Ще си те приберем с чартърен полет. Прегръщам те силно, мила!!! Кити и аз си ги гледам. Може ли да сме толкова хубави или просто сме фотогенични?!
  • Джейни, то Пинчето като в приказките - по три дена яли пили и се веселили! Нека ни е!!! Ице, онази след КАТ, си е онази. Следващата, разбира се. На мен ми мина диетата, така че...разказвай ми, аз само ще ям и ще...каквото си трябва. Иванова, аз като се развеждам почти през ден с моя...Добре, де с вас - няма!!!
  • Нинче, направо сме хронично болни и болестта ни е нелечима! Лошото е, че и не искаме да се излекуваме. Дарче, а пък аз към теб, ако знаеш колко, чак до болка!!! Ице и твоята не е лесна, с толкоз много жени...Мъка, направо не те мисля. Деси, ще ти го кажа направо - тортата е плодова, цялата е с черешки, коя от коя по-сладка!!! Как се събрахме толкова готини хора на едно место, същинска сладкарница сме!!!
  • Светле,Светле,то си е болест,а ние сме като в комуна май
    Хареса ми разказа ти,поздрав!!!
  • Май много сме се закачили вече на този клон!?
    Пристрастение... Изборът на Откровеното поколение.
    Предполагам, че спешно се налага една терапия - групова.
    Но за резултатност, май никой не дава сто процентова гаранция.
    Тогава? Нека ни боли...

    Поздрав за прекрасния разказ и усмивка.
  • Припомни ми рождения ден на Поли, Светленце!
    Беше върха, наистина!
    Сякаш цяло едно семейство, отдавна разделено, се събра, а бяхме до скоро непознати!
    Е това ако не е магия, здраве му кажи!
    И с тебе е така, Светланке, и с тебе!!!
    Ти ни омагьоса от РАЗ!
    Нали сме си от една кръвна група, допълваме се!
    За това сте ми в сърцето и в душата!!!
    И ВИ ОБИЧАМ!!!
  • Припомни ми тези срещи, Светле. Ще останат завинаги в сърцето ми! Често си гледам снимките и ви се радвам! Обичам ви!!!
  • Ами аз как съм се престрастила да знаеш към вас ,та чак ми иде да хвана първия самолет и да си дойда...изпуснах толкова весели сбирки. Кога ще наваксвам просто незнам,но се радвам много когато съм тук сред вас така ми е по леко и усмихнато все едно съм си удома сред най -близките приятели,казвам го съвсем искрено!!!Радвам се че ви открих и изобщо да не става дума за разделяне Светле.
    Поздравявам те Светле за настроението което успяваш да създадеш винаги ,под твойте страхотни разказчета винаги се завихрят големи купончета!!!Прегръщам те сърничке
  • Ех, тая Варна, как ме е яд, че я изтървах! Ама що само Варна и варненки, бе, че ний бургазлийките да не сме лоши, че на сичкото отгоре и ний сме на морето! Кога ше са сетите и за нас? Пък за пристрастяването, Светле, ти не си признаваш, ама ний си та знайм - ти си вече откровеноманка. Разкрита си, да знайш!
    П.П. И мен ма ревнуват от сайта, па ся оставам и без компютър и ко ша прая без вас, не знам! Пак ше си говорим, ама по-рядко, чак ми са плачи! Обичкам ви сичките!
  • Дааааам... пристрастяването е на лице!!!
    Обичкам те, слънце!
    Много!
  • Сърничке, видех на Деска коментара за черешката на тортата. И веднага ми се образува една питанка в главата. На коя торта си черешка? Онази след КАТ ли или следващата?
    Ще ме извиниш, ама нали си падам по сладкото...
    Поздрав отново!!!
  • И аз ядох и пих за родженият ден на Пинче, ден или два след това в Шумен!
    У дома ме ревнуват от сайта, пристрастяването е налице!
    А към твоите разкази пристрастяването е логично!
  • Пристрастяването е повсевместно!!!
    Обичам ви всички и не мога да дишам без вас! А ти сърничке, ти си черешката на тортата!!! Поздрав и прегръдки!
  • А па язе кък съм пристрастен към сички вииии...
    Ама ако знайте колко ви убичъм!!! Сичките без остатък. Ич нема отърване. И язе кът Светланка ни ви давам развод.
    Вие сте мойто си АЕЦ. Зареждъте мъ с инергиа.
    Благодаря ти, Светле!!! Весел ден!!! Поздрави!!!
  • Прекрасна си !
    Пристрастяваш ...
    Еднаквостите се привличат !
    А Господ е събирач !
Предложения
: ??:??