3.09.2004 г., 22:04 ч.

Влак (еротичен разказ) 

  Проза
41126 0 11
5 мин за четене


        Момчето се качи във влака в крайно отегчено настроение,беше сложило слушалките на уолкмена си и искаше само да се настани в някое празно купе и да си слуша музика и да си мисли за това ,което щеше да го чака когато влака щеше да спре на гарата.
За негово съжаление нямаше много празни купета и се наложи да се примири с присъствието на една попрехвърлила 40-те блондинка.
Влезе и поздрави учтиво сядайки срещу нея ,опитвайки се да я игнорира,но както се оказа малко по-късно неуспешно. 
        Затвори очи ,но кой знае защо му се стори че го наблюдава,стана му малко неудобно и се размърда неспокойно на седалката ,беше си протегнал краката малко повече ,отколкото е прилично ,но едва ли я е притеснил чак толкова,че да го зяпа- си помисли момчето.
Беше едва на 17 ,възраст която както казваше майка му е доста опасна,но той не разбираше какво има пред вид тя.А тя майка му искаше да го предпази от точно такива като блондинката във това купе,защото знаеше че има и такива жени ,които търсят такива "лапнишарани" като синчето й и ще му замаят главата за секунди.А това не беше много трудно според нея защото той за нея си беше все още дете ,но тя не знаеше че той вече беше го направил с Таня-момичето ,което трябваше да го чака на гарата в София,и което му беше обещало да го направят без брой пъти през уикенда,заради което той се беше вдигнал от единия край на България за да бъдат щастливи,но това все още предстоеше,преди това на Момчето му бе писано да изпита още удоволствие . 
        Удоволствие ,но за кого ?Би попитала майка му ,но за късмет на блондинката тя не пътуваше с този влак и както изглеждаше щеще да й се усмихне щастието ,може би за последен път? 

        Тя се зае да привлече вниманието му,като стана да си оправи прическата в огледалото ,което беше от към неговата страна.Застана на около 20 см от него и въпреки затворените си очи Момчето усети силния и Парфюм,който го лъхна от движението на роклята й.Отвори очи и я загледа,как се реше ,имаше нещо извънземно в тази жена и той го усети веднага още като влезе в купето ,като че ли само него беше чакала,защото се усмихна така сякаш знаеше че няма къде другаде да седне и няма да си отиде. 
        Още тогава момчето си даде сметка за красотата й ,беше по-висока от него с кестенява коса и черни очи,изненадващо слаба за годините си,но с доста големи за тялото и гърди ,които странно защо не беше стегнала в сутиен и те въпреки възрастта й не бяха увиснали а напротив дори леко стърчаха и ппрозираха през блузата й .Всичко това Момчето успя да забележи само за секунди докато се настаняваше на седалката, но сега тя се беше изправила на застрашителна дистанция до него и той малко неудобно се размърда на седалката прибирайки краката си ,за да не усети тя как възбудата нараства у него личаща си дори и през широките му дънки . 
        Дълго си оправяше прическата и се оглеждаше в огледалото ,мислейки си как да му обърне вниманието към себе си . 
        Не й беше много трудно защото младежа колкото и да се стараеше да не гледа към бедрата и гърдите й погледа му все натам отиваше. 
        Тя леко се усмихна и каза: 
        -Нали не ви притеснявам?Цял ден съм в това купе и мисля че имам нужда да си пооправя външния вид . 
        -Не Госпожо не ме притеснявате,каза момчето,като преглътна смутено ,Но според мен намате нужда да си оправяте каквото и да било и така сте си доста хубава! 
        Тя се усмихна загадъчно и леко се обърна към него така ,че да я види отвсякъде: 
        -Наистина ли така мислите ? 
        -Госпожо ,защо да ви лъжа ?Казвам това ,което виждам! 
        -Благодаря ви !Радвам се че ви харесвам ! 
        Както казваше тези думи тя се наведе към него и поиска да го погали по косата уж като майка ,но ръката й се задържа доста по-дълго върху главата му ,спускайки се доста нежно към бузите на момчето,то вдигна малко смутено очи към нея ,а тя престрашила се седна до него и го загледа в очите като ръцете и се спуснаха към неговите ,преди това със уж безгрижен жест тя свали слушалките от ушите му ,като това беше първото ,което съблече от него .
Момчето ,колкото и да беше смутено разбра какво се иска от него и се включи малко нестройно в тази игра на опитване на почвата ,като се надигна от удобната поза ,която беше заел и протегна ръката си към гърдите й които ,щом усетиха чужд допир до себе си ,па макар и през блуза се възбудиха предвкусвайки какво ги чака.Тя усети накъде отиват нещата и предвидливо стана да дръпне пердетата и да зключи купето отвътре. 
        Стана малко по-уютно и момчето пак се отпусна в любимата си поза полулегнал,давайки и да разбере че тя трябва да води играта. 
        Тя не чака втора покана и седна върху него ,като започна да обсипва лицето и врата му с целувки,които бяха тъй горещи че на момчето му се стори че, тя има температура,но не беше така . 
        Постепенно дрехите им започнаха да им пречат и те ги махнаха с резки движения като се наслаждаваха на ласките ,които си даряваха взаимно.Тя се наведе и започна бавно да го целува по гърдите и корема ,като свиванията на момчето ясно показваха колко му харесват тези ласки ,които Таня не успя да му даде първия път в София.Постепенно Блондинката заслиза надолу и разкопча дънките ,които бяха останали единствената дреха ,която не беше съблечена,след като го освободии от тях тя започна да му го гали с ръка и с уста,а момчето я насочваше в ритъма за да не свърши предварително,не след дълго той я накара да спре защото усещаше че ако ,не го направи ,ще свърши там където не иска. 
        Тя го разбра много добре и се премести към гърдите и лицето му за да се слеят устите им в една дълга и страстна целужка,която успокои Момчето и то хавана Русата за къста ,помагайки й да седне удобно върху него . 
        Колебливостта в началото започна да отстъпва място на по уверени движения и те затанцуваха в началото бавно ,а после все по-бързо и по-бързо като се бяха откъснали от всичко и всички /Кондукторът беше най-нежелания субект в това купе сега/.
        Не след и двамата се отпуснаха доволни и задрямаха ,но след 15 минути трябваше да се облекат ,защото влака навлизаше в покрайнините на София ,а там ги чакаше и двамата -Момчето и Блондинката-Танечка-Дъщерята на Блондинката и Първата Любов на Момчето. 
        А май и последната?!

© Ради Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Идеята е добра. Само заглавието можеш да си оправиш, защото не е точна. Все пак не се разказва за влак. По-точно щеше да е "Във влака", например. Макар че и това не бих сложила аз. Според мен трябва да е нещо, загатващо за края.
  • Хареса ми
  • Евала
  • много харесвам еротични разкази, с удоволсвие ги чета
  • Ради, много те обичкам !Хм,не знаех, че си падаш по палави неща .Ха ха ,сладкиш мамин !
  • готино
  • страхотен разказ, на предпоследноот изречение опулих такива очи.... наложи се да го препрочита, бях много шокирана.. супер е!
  • Съжалявам, това ми беше първи литературен опит и не исках да го редактирам, радвам се,че сте чели внимателно
  • Мн хубаво пишеш, поздравления! Обаче и аз се чудя каква е тая блондинка с кестенва коса? btw, Ивке, тя не е лирическа героиня, защото това не е стихотворение
  • въй... това е адски гадно- гаджето ти да ти изневери с майка ти.. но имам въпрос как така Лир. геройня Уж е Блондинка ,а като я описваш в средата е с " кестенява коса" ?
  • Доста добър край определено
Предложения
: ??:??